Kyllähän tämä hyvä pyörä on jos sitä osaa huoltaa ja käyttää oikein. Itellä ajettu omasta puolesta nyt n.1800km ja yhteensä 11 200km. Mulla leipo aluks kiinni ja oli vähän kaikkee muutakin paskana ja uusin sitte melkee kaikki kulutusosat pakon edessä, ainoastaan alakerrasta en vaihdellu mitään muuta ku öljyt. n.2000e edestä on mulla kuitteja ja sen jälkeen on toiminu hyvin
Kallista touhua ja meni pari kolme kuukautta säätämisessä. Itellä tietty kävi vaan vitun huono tuuri ja oli aika heikosti huollettu pyörä minkä ostin, sekä leipominen oli paskan huoltoliikkeen syytä
Tehoista sen verran et itellä on TT, messicon putki, kaasarin setit, kuriton ilmanputsari, vforce3 ja 13-38 välit ni huiput on nyt jossain 110kmh tuntumassa ja kiihtyvyys melko hyvä. Noi on kuitenki niin pitkät välit ku tähän halleyyn voi laittaa ja silti huiput tollaset ni kyl niitä tehokkaampiakin kevareita löytyy, tähän pitäis laittaa isompi kaasari (vakio on 26mm) ni sit päästäis 130 lukemiin. Veikkaisin et tehoja löytyis vakikaasarilla ja noilla tän hetkisillä palikoilla n.21-23hp takarenkaalta. Menee kyllä minkä vaan vakion ohi ja kovaa, 0-80kmh n.6s, sekä pysyy kiihtyvyydessä normaalin TT-kevarin kanssa samoissa sinne 100kmh asti, sit tulee siinä kohtaa TT husset ohi pikkusen ja huipuissa kans mut ku laittais esim. keihin 36mm pwk kaasarin (menee suoraan kiinni) ni kulkis sen n.130kmh ja piikki repis keulaa ylös helposti kaasustakin
Ite sanoisin sulle et jos et oo kiinnostunut huoltamisesta / kaipaat enemmän huippuja ja tehoa ja haluut silti kakstahdin ni osta vaikka husse sms, siitä saa enempi tehoa vakiokaasarilla irti ku laittaa TT:ks
eikä tarvii välttämättä ihan niin paljoo säätää, siinä kuitenki on kokonaan katukone ja tässä kisakoneen alakerta + halleyn kone on muutenki näköjään aika herkkä, niinku kuulopuheiden mukaan EC:nki kone
Mut jos sulla ei hirveetä pakkoa oo ostaa kakstahtia ni osta nelari, säästät rahaa
Tietenki, jos löydät läpikäydyn, hyvinhuolletun halleyn ni käy kiinni, tä on luotettava pyörä jos sitä on pidetty huolella ja vaihtelee suuttimia kelin mukaan, pesee ilmanputsaria ja vaihtaa öljyjä. Ei tä loppujenlopuks paljoo hoitoa tarvii ku noi pienet asiat muistaa tehä ja ajaa kunnolla
Osta multa täysin läpikäyty gassu missä seuraava huolto sinä 22tkm hujakoilla (mäntä, alakertaan kevyttä remppaa ja tiivisteitä). Ainoo ennen sitä vaihdettava osa on takarengas joka on melko lopussa
hintaaki tietty on koska mulla on melkeen 2000e edestä kuitteja tohon.
Tulipas pitkä viesti
PS: jos kiinnostuit ni pistä YV:tä ja kattele mun galleriasta kuvia
http://www.motot.net/talli/osat/id35940/ uudenveroiset helvetin hyvät ajohousut, ostakaa!