HM CRE 125 R / CRM 125 r

Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 3.5.2010 22:14

On se kova peli <3 :D
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 4.5.2010 17:29

Marcelol, onhan sul jo tt:D?
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 4.5.2010 21:11

On tietenkin ;D
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 5.5.2010 17:12

Nonii nyt on 40km takana ja vähä tukkosta menoa oli kun vakiomopon kanssa ajelin, yks tulppa siinä sitte kastuki=( Pitää huomenna koulun jälkeen kattoo millaset säädöt kaasarissa ettei käy vähän liian rikkaalla näin "harkkalupa"hissuttelujen aikaan.
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 5.5.2010 21:51

Joo menee kyl iha vitu nopee tukkoo jos ajaa hiljoksii :D Ja mul on CR:n vakio säädöt ja toimii täydellisesti.
välzy
Pyörä:
4-pyöräinen & KTM EXC250 -11
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.11.2008 21:59

ViestiKirjoittanut välzy » 5.5.2010 22:01

en kyllä ainakaa 410:ä isompaa suutinta tunkisi jos tt, ja sama kaasari ja muut heebelit kun normi CR:ssä. ja 45-50 tk.
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 5.5.2010 23:03

No mul toimii hyvin niin en kyl ala vaihtelee turhaa :D
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 5.5.2010 23:39

Marcelolil taitaa olla samat ku ohjekirjas (ainaki mitä finnmoto antaa mukaan ku pärrän ostaa) eli 430ps, 50tk ja neulan sokka keskellä? huomenna katon säädöt tuntuu et sokan asento on italialaisittain eli alimmas mahollises:D
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 5.5.2010 23:41

Joo just sen mukaset säädöt, mul oli ainaki neulan sokka suoraan jo keskellä eli kolmannessa lovessa, niinkuin pitääkin olla :D
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 6.5.2010 16:01

Tulppa kastuu vieläki:s Eli siis joskus röpöttää pahasti 1 ja 2 vaihteella tehopiikin aikana. Ryyppyä ei käynnistyksessä tarvitse. Tyhjäkäynnillä tapahtuu toi varsinainen tulpan kastuminen eli siis kun antaa olla ajon jälkeen tyhjäkäynnillä hetken niin menee jo ihan tukkoon, jossei anna kaasua ni kastelee sitte tulpan kokonaan. Säädöt on nyt: 55tk, 430ps, neulan sokka kolmannes loves, ilmaruuvi auki päälle 2 kierrosta, tyhjäkäynti vähän matala, tulppa Br9eg ja seokset sen 2.5%.

Ainakin ohjekirjan mukaan neulan asento vaikuttaa tossa tehopiikin aikana, mut ei sitä nyt viitti tosta keskeltä ainakaa toisiks laihimmalle laittaa. Pitänee kait sit kokeilla 400-410 ps ja se 45-50 tk.
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Lynkke
Pyörä:
ehkä joskus
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.4.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Lynkke » 6.5.2010 16:12

pienempää tk:ta, pääsuutin ei vaikuta alakierroksiin mitenkään
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 6.5.2010 18:43

Joo laitan, mut mites toi tehoalueen röpöttäminen, paheni ku laitoin 430 suuttimen, pitäskö suosiol kokeilla 410 tai 400, silloinku oli 415 ni röpötti vaa ykkösen tehopiikil? Neulaa on vissii turha sorkkii ettei käy laihal.
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 6.5.2010 19:09

Tänään ensimmäiset savut konerempan jälkeen :P
Qazaaownzu
Pyörä:
Yamaha DT125r
Paikkakunta:
porvoo
Liittynyt:
25.5.2008 17:57

ViestiKirjoittanut Qazaaownzu » 6.5.2010 19:43

Mopojulle kirjoitti:Joo laitan, mut mites toi tehoalueen röpöttäminen, paheni ku laitoin 430 suuttimen, pitäskö suosiol kokeilla 410 tai 400, silloinku oli 415 ni röpötti vaa ykkösen tehopiikil? Neulaa on vissii turha sorkkii ettei käy laihal.

no pistä ny vaik 410 ekaks, jos röpöttää piikillä vielä ni 400
Kisa kiree DT
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 6.5.2010 20:06

Mulla on 430/45 ja neulan sokka keskellä. Toimi viime kesänä loistavasti eikä syönyt ensimmäistäkään tulppaa.