Terve taas!
Onko tuo KMX pytty mitä materiaalia että onko sitä mahollista porata?Itse en ole tuohon sylinterin poraukseen syventynyt niin saako ajokuntosen porauksella ja hoonauksella vai joutuuko hankkimaan ton sylinteriputken
Ja onko mahollista tollasta porattua ja hoonattua putkea pinnoittaa?Eikös se ole vähän epäluotettavampi ilman sitä pinnoitetta?
Ajatus olisi jos tollasen KMX125 pytyn porauttais ja hoonais ja jos pinnotus mahd.niin saada se sitten 200KMX pytyn mittoihin ja hankkisi 200KMX männän
veivi samaa koko luokkaa 125:ssa ku KMX200 ja alakerta kamat varmaan myöskin..
Ja sitten erookoha 200 pytyn kanavat hirveästi 125 kanavista että jääkö edes viilaus varaa ja onko KIPS:in osat 200 isommat?
Olisi kiva tietää onko edes mitenkää mahdollista tehä tolleen ??
Niin ja syl.halkasija pitäs muuttaa kokoon 67 eli 13mm suuremmaks ja paljon hoonaus suurentaa halkasijaa että ei mene vaa ton 67 yli
joilla on 125 sylinteri hyllyllä tai irti koneesta ois iha jees jos kattos onko tuo 13 milliä liikaa 125 pytylle ja haluaisin varmenteen siihen että onko isku kmx125 54.4?Itse en voi katsoa kun oma KMX ajossa niin en viitsi ruveta pyttyä irroittelemaan mittojen perässä