dolppari kirjoitti:Suurin ongelma on kun kierrokset on 4500-0rpm kun kääntää kaasua niin alkaa booaa ja sammuu, ja ainoastaan ryyppy päällä toimii myös alakierroksilla. ???
Laske neulan sokkaa.
dolppari kirjoitti:Suurin ongelma on kun kierrokset on 4500-0rpm kun kääntää kaasua niin alkaa booaa ja sammuu, ja ainoastaan ryyppy päällä toimii myös alakierroksilla. ???
wiltzameih kirjoitti:Olis sitten omaan cagivaan remppa tiedossa. Mittarissa 28000km edellinen omistaja remppasi n. 15000km kohalla kaiken kampurasta pyttyyn kun leipoi kiinni. Mitäs nyt olis syytä vaihtaa männän ja yläpään tiivisteittein lisäksi. Riittääkö jos vaihtaa vaa kiertokangen yläpään laakerin ettei tarvitse alakertaa ruveta aukomaan. Mitäs osille tulisi hintaa suomesta vs. ulkomailta ja mistä ulkomailta kannattaisi tilata?
HuSSehh kirjoitti:Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?
HuSSehh kirjoitti:Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?