Aprilia RS/Tuono

Tonaja
Pyörä:
Aprilia RS 125 -05
Paikkakunta:
Kärkölä
Liittynyt:
15.8.2009 14:48
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Tonaja » 8.8.2012 20:34

Alitalia kirjoitti:Mistä saa polini 154cc sylinteri sarjaa tiiviste setin?

http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... _End_.html <----- sieltä saa hintaan 19,50£
Hardyy
Liittynyt:
7.8.2010 15:56
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Hardyy » 9.8.2012 11:41

mutta suomesta en mä ala mitää tiivisteitä tilailee britti saarilta
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut eQ123 » 9.8.2012 11:50

Nakkilasta saa ainaki kun siellä myydään tota polinia.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 9.8.2012 15:52

Mitä tiivisteitä tarviisit?
huhtane
Pyörä:
Aprilia rs125 TT replica
Liittynyt:
27.4.2010 15:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut huhtane » 9.8.2012 18:10

Nyt ois myynnissä 34mm vhsb ja imukaula niitä tarvitsevalle! ;)
Maximum698
Liittynyt:
7.2.2010 23:49
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Maximum698 » 9.8.2012 18:21

yks kysymys olisi kun tuntuu leijuttavan kierroksia.tt räsä ja kaasarina 34 lortto ja säädöt 160 suutin, neula alimmassa ja seosruuvi ihan vitun monta ehkä 5 tai 7 kierrosta auki :D mutta jos säädät seosruuvii pienemmälle niin menee rikkaalle ja röpöttää eikä toimi eli mitä pitäis perjaatteessa tehdä. muuten pyörä toimii hyvin mutta ainoa vaan että kierrokset jää leijumaan johonkin 4 tonnin paikkeille ja kun antaa käydä esim minuutin niin sitten kierrokset laskee alle 2k. Ei pitäisi olla vuotoja imukaulassa yms. Auttaiskohan sitten pienempi suutin sillain että vois laittaa seosruuvin sillai ku se kuuluuki ja nostaa neulaa? onko kellään muilla ollut samoja ongelmia ja mitä suuttimia käytätte itse 34 kaasarin kanssa
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 9.8.2012 20:30

Ei ihme jos leijuu kierrokset ILMARUUVI 7 kierrosta auki. Kyllä sen siitä saa sopivaksikin säädettyä kun kerran laiha ja rikaskin alue löytyy.
Maximum698
Liittynyt:
7.2.2010 23:49
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Maximum698 » 9.8.2012 20:53

Esajuppeli kirjoitti:Ei ihme jos leijuu kierrokset ILMARUUVI 7 kierrosta auki. Kyllä sen siitä saa sopivaksikin säädettyä kun kerran laiha ja rikaskin alue löytyy.

se on ihan vitun sama onko se seosruuvi vai ilmaruuvi, ei nyt ruveta pilkkua viilaamaan :D tosiiaankin löysin oikeen asetukset tuloksena se että viikon vanha ravelaippa meni paskaksi.... laatuako?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 9.8.2012 22:26

voi vittu.... ilma/seos ruuvi sama asia, mutta ei se sitä meinannut vaan sitä että se on 7 KIERROSTA AUKI!! ihan vitusti liikaa! sen pitäs olla suunnille 2! ja pää suutinta pienemmäksi jos röpöttää! Valoja... ei kyllä oo oikeet asetukset ollu lähelläkää.... :lol: :lol:
Maximum698
Liittynyt:
7.2.2010 23:49
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Maximum698 » 10.8.2012 0:09

^^jaani^^ kirjoitti:voi vittu.... ilma/seos ruuvi sama asia, mutta ei se sitä meinannut vaan sitä että se on 7 KIERROSTA AUKI!! ihan vitusti liikaa! sen pitäs olla suunnille 2! ja pää suutinta pienemmäksi jos röpöttää! Valoja... ei kyllä oo oikeet asetukset ollu lähelläkää.... :lol: :lol:


asetukset on ollut ihan kohdallaan kyllä paitti että ilmaa on ollut inan liikaa. Ei ole mikään virhe perjaatteessa jos on ilmaruuvi 5 kierrosta auki. Ihan sama asia kun olis oikeenkokoinen suutin paikallaa niin ei tarvis olla noin paljon auki mutta kun ei ole toimertunut nyppimään. Leijuminen lakkasi kun otti hiukan ilmaan pois mutta tosiaan se viikon vanha ravelaippa meni vituiks.. ei voi muuta sanoa että on se rave aika paska härpäke loppupeleissä :D
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 10.8.2012 10:55

Itse en saanut hajotettua RAVEsta ikinä mitään muuta osaa kuin vaijerin. Vaikka oli vanha paska, käytettynä ostettu. Sopivalla käytöllä saa hajotettua kaiken.
Maximum698
Liittynyt:
7.2.2010 23:49
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Maximum698 » 10.8.2012 12:48

Esajuppeli kirjoitti:Itse en saanut hajotettua RAVEsta ikinä mitään muuta osaa kuin vaijerin. Vaikka oli vanha paska, käytettynä ostettu. Sopivalla käytöllä saa hajotettua kaiken.
itse en ainakaan tunne ketään kenellä olis rave toiminut hyvin.. muutenkin yks tuttu joka on näitä vehkeitä ronkkinut työkseen sanoi että ei ole kovin häävi kone toi rotaxi :D
Lulz
Liittynyt:
13.8.2009 22:13
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut Lulz » 10.8.2012 13:25

Kummasti kyllä omassa ravessa ei ole ollut mitään ongelmaa kunhan on ajoissa putsannut. Vaijerin hajoaminenkin johtuu yleensä paskasti säädetystä vaijerista tai sitten laipan jumittumisesta. Täytyy tosin myöntää että on niitä parempiakin tapoja toteuttaa pakoaukonsäädin... :roll:
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 10.8.2012 13:28

itseläpä on toiminut aina hyvin! sulla oli varmaa semmonen 20€ halpa paska laippa..
Sitte se sun tuttus on täys homo. Ei luotettavampaa myllyä oo ko rotaxi, ainut "heikkous" on ne tasapainoakselin muovirattaat. Ja neki kestää joissakin tosi pitkää, räsässä oli 15000km ainaki ajetut eikä ollu moksiskaan.
Nykysessä säxässä kesti 6000km iha uudet ja nyt on taas uudet ajettu joku 2000km.
Kato sitä konetta pitää osata huoltaa, että se kestää eikä ajaa esim. samoilla paskoilla öljyillä kymppitonnia..
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Aprilia RS/Tuono

ViestiKirjoittanut eQ123 » 10.8.2012 13:28

Rave on mun mielestä yks paska verrattuna toisten pyörien pakoaukonsäätimeen, mutta rotaxin koneessa ei oo kyllä mun mielestä mitään vikaa katulaiskaks.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!