Eikun ihan vaijeri-rave on tulossa saksanmaaltaJerQQ kirjoitti:Mistä tilasit? Ilmeisesti Rave2'sen tilasit?Keppis- kirjoitti:Tähän se taas sitten meni, 154cc polini ja rave tilattu, yhteishinnaksi tuli tasan 500¤
ooks laskenu kantta? ja mikä alatiiviste sul on? ku mun käsittääkseni puristuksetki jotenki vaikuttaa siihe mitkä ennakot pitäis olla. tai sit oon vaa iha mettäs mun mutuilujen kaa:Dpertt-UP- kirjoitti:JGGA kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Oho, mitäkähän mä eilen ajattelin ku kirjotin tuon, eli siis myötäpäivään mä sitä siis pyöritin, niin paljon ku vaan pystyi.
Tänään vaihdoin tulpan ja kävin testaan uudestaan, niin kilinää kuuluu vieläkin, mutta se alkaa yli tuhat kierrosta ylempää, eikä oo aivan yhtä rajua. Mitäkähän nyt vois tehdä, kun vika on selvästi sytytyksen ajotuksessa, mutta tulee säätörajat vastaan?
kokeile ihan piruuttaas 98 tai v-power bensaa jos et jo aja jommalla kummalla. Mikä tää "Kilinä" on?
98:lla oon ajanut, eli ei ole siitä kiinni. Tää kilinä/sirinä tulee siis isoilla kierroksilla, tällä hetkellä noin 9000 paikkeilla. En ole koskaan antanut sen kuulua kauaa, vaan olen aina laskenut kierroksia, mutta sen verran ehtii tuntea, että tehot katoaa samalla. Nyt siis luulisinkin, että sytytyksellä on niin paljon ennakkoa, että se rupeaa potkimaan vastaan isoilla kierroksilla.. Tähän viittais myös se, että se kilinä raja nousi selvästi ylöspäin kun säädin sytytystä myöhemmälle. Öljyjä olen kans pari kertaa vaihtanut, eikä sillä ole ollut vaikutusta asiaan.
p.a._tuning kirjoitti:ooks laskenu kantta? ja mikä alatiiviste sul on? ku mun käsittääkseni puristuksetki jotenki vaikuttaa siihe mitkä ennakot pitäis olla. tai sit oon vaa iha mettäs mun mutuilujen kaa:Dpertt-UP- kirjoitti:JGGA kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Oho, mitäkähän mä eilen ajattelin ku kirjotin tuon, eli siis myötäpäivään mä sitä siis pyöritin, niin paljon ku vaan pystyi.
Tänään vaihdoin tulpan ja kävin testaan uudestaan, niin kilinää kuuluu vieläkin, mutta se alkaa yli tuhat kierrosta ylempää, eikä oo aivan yhtä rajua. Mitäkähän nyt vois tehdä, kun vika on selvästi sytytyksen ajotuksessa, mutta tulee säätörajat vastaan?
kokeile ihan piruuttaas 98 tai v-power bensaa jos et jo aja jommalla kummalla. Mikä tää "Kilinä" on?
98:lla oon ajanut, eli ei ole siitä kiinni. Tää kilinä/sirinä tulee siis isoilla kierroksilla, tällä hetkellä noin 9000 paikkeilla. En ole koskaan antanut sen kuulua kauaa, vaan olen aina laskenut kierroksia, mutta sen verran ehtii tuntea, että tehot katoaa samalla. Nyt siis luulisinkin, että sytytyksellä on niin paljon ennakkoa, että se rupeaa potkimaan vastaan isoilla kierroksilla.. Tähän viittais myös se, että se kilinä raja nousi selvästi ylöspäin kun säädin sytytystä myöhemmälle. Öljyjä olen kans pari kertaa vaihtanut, eikä sillä ole ollut vaikutusta asiaan.
JGGA kirjoitti:p.a._tuning kirjoitti:ooks laskenu kantta? ja mikä alatiiviste sul on? ku mun käsittääkseni puristuksetki jotenki vaikuttaa siihe mitkä ennakot pitäis olla. tai sit oon vaa iha mettäs mun mutuilujen kaa:Dpertt-UP- kirjoitti:JGGA kirjoitti:pertt-UP- kirjoitti:Oho, mitäkähän mä eilen ajattelin ku kirjotin tuon, eli siis myötäpäivään mä sitä siis pyöritin, niin paljon ku vaan pystyi.
Tänään vaihdoin tulpan ja kävin testaan uudestaan, niin kilinää kuuluu vieläkin, mutta se alkaa yli tuhat kierrosta ylempää, eikä oo aivan yhtä rajua. Mitäkähän nyt vois tehdä, kun vika on selvästi sytytyksen ajotuksessa, mutta tulee säätörajat vastaan?
kokeile ihan piruuttaas 98 tai v-power bensaa jos et jo aja jommalla kummalla. Mikä tää "Kilinä" on?
98:lla oon ajanut, eli ei ole siitä kiinni. Tää kilinä/sirinä tulee siis isoilla kierroksilla, tällä hetkellä noin 9000 paikkeilla. En ole koskaan antanut sen kuulua kauaa, vaan olen aina laskenut kierroksia, mutta sen verran ehtii tuntea, että tehot katoaa samalla. Nyt siis luulisinkin, että sytytyksellä on niin paljon ennakkoa, että se rupeaa potkimaan vastaan isoilla kierroksilla.. Tähän viittais myös se, että se kilinä raja nousi selvästi ylöspäin kun säädin sytytystä myöhemmälle. Öljyjä olen kans pari kertaa vaihtanut, eikä sillä ole ollut vaikutusta asiaan.
juu noinhan se menee,(tai että koska mäntä on y.k.k kohassa ni hetkeä ennen sitä pitäs kipinän tulla) mutta af kantta ei oo ihan helposti laskettavissa kun on ne ohjuri tapit kannessa. ja mitä paksumpi alatiiviste sen vähemmän puristuksia, jos sytkä säädetty ohuemmalle tiivisteelle tulee kipinä liian aikasin.. itelläni vielä se paksuin mahollinen alatiiviste ton koneen sisään ajon vuoks, vois kai joku päivä vaihtaa sen ohuimman ni sais kaikki tehot käyttöön : ) muistakeehan että rave "sirisee" melkolailla silloin kun se on auki..
JGGA kirjoitti:p.a._tuning kirjoitti:ooks laskenu kantta? ja mikä alatiiviste sul on? ku mun käsittääkseni puristuksetki jotenki vaikuttaa siihe mitkä ennakot pitäis olla. tai sit oon vaa iha mettäs mun mutuilujen kaa:D
juu noinhan se menee, mutta af kantta ei oo ihan helposti laskettavissa kun on ne ohjuri tapit kannessa. ja mitä paksumpi alatiiviste sen vähemmän puristuksia (vähemmän vääntöä).. itelläni vielä se paksuin mahollinen alatiiviste ton koneen sisään ajon vuoks, vois kai joku päivä vaihtaa sen ohuimman ni sais kaikki tehot käyttöön : ) muistakeehan että rave "sirisee" melkolailla silloin kun se on auki..
Morini kirjoitti:AF1:seen tuli jännä vika, nimittäin se ei lataa enää akkua. Vika tuli ihan tuosta vain, niin mitenkäs tuossa nyt on se homma joka lataa akkua, mitähän sieltä on mennyt rikki? Sähkökaavion kun löytäs niin olis kiva.
JGGA kirjoitti:Morini kirjoitti:AF1:seen tuli jännä vika, nimittäin se ei lataa enää akkua. Vika tuli ihan tuosta vain, niin mitenkäs tuossa nyt on se homma joka lataa akkua, mitähän sieltä on mennyt rikki? Sähkökaavion kun löytäs niin olis kiva.
staattorilta kaksi keltasta piuhaa menee tasasuuntajalle josta akulle, siinä lataus. sulake ehjä? piuhat kaikki kiinni? akku ehjä?