HM-Moto CRM F 125 X/CRE F 125 X

huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 26.8.2010 16:20

Pearl kirjoitti:Tollanen nelarismoto tarkotus hommata, niin oks siinä nyt sitten kaasari vai ruisku?
Ja oks toi ohjaustanko joku twinwallin tyylinen, eli fättis, jossa on välitanko, vai onko toi vaan ihan perus rossitanko? Ja pysyyks tollasella liikenteen mukana, paljon vakiona kerää huippuja? ja mitäs samaa osaa on kun vaikka honda cr rosseissa? Käykö rattaat jne? Ja onko näissä HM:män nelarissa ja 2t:ssä muita eroja kun kone? Sama alusta, jarrut jne? Ei tietopankissa oikeen lue näistä mitään, ja finnmoton sivuiltakaan ei kovin mielenkiintosta matskua löytynyt :roll:

Ei oo sama alusta, eikä keula. Katteet saattaa passata, mutta paljon muuta samaa 2-tahtiin verrattuna ei löydy. Jarrutki taitaa tässä olla 2-mäntäset eessä, 2-tahtisessa 4-mäntäset.
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 26.8.2010 16:24

Pearl kirjoitti:Oks tässä kureja?

Änkässä on ainaki katalysaattori ja luultavasti samanlainen kuristin ku Riejussa. (Sama änkkä mutta Riejussa ilman lämpörautaa)
Ilmanputsarissa saattaa kanssa olla jotain.
t.n
Pyörä:
Ktm 300 exc,Gasgas txt 280
Paikkakunta:
orivesi
Liittynyt:
12.4.2010 21:23

ViestiKirjoittanut t.n » 26.8.2010 17:16

ja cdissä on myös kuri
Kipinä
Pyörä:
Kawasaki z750
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.4.2007 22:59

ViestiKirjoittanut Kipinä » 26.8.2010 17:22

Mistäs tuommonen tieto on peräisin? Lähteitä kiitos niin koko maailma on tyytyväinen.
Ei tämmösiä tarvita c(:
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 26.8.2010 17:22

t.n kirjoitti:ja cdissä on myös kuri

Varmaa tietoa?
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 26.8.2010 18:11

En yhtään ihmettele jos ois, ku Fanticissa ja Riejussaki on.
Zuidaaja
Liittynyt:
22.2.2008 19:39

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 26.8.2010 18:15

Kierrostenrajotin ei oo kuristus...
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 26.8.2010 18:25

No kyllä kierrosten rajotin kuruistukselta kuulostaa. Kovempaa se menee kun laittaa rajottamattomaks. Mites toimia sen kanssa? Voiko sen ohittaa/porata ? Vai ostettava uus? €€€
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 26.8.2010 18:27

eikös joku kertonu että ei siitä oo muuta ku haittaa jos sen ottaa pois? jotain että kone ei tykkää jos se kiertää liikaa tjsp
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 26.8.2010 18:31

Juu ei tykkää kone, mutta ei se johtokuri oo kierrostenrajotin jos se kuristus löytyy.
Zuidaaja
Liittynyt:
22.2.2008 19:39

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 26.8.2010 18:33

Pearl kirjoitti:No kyllä kierrosten rajotin kuruistukselta kuulostaa. Kovempaa se menee kun laittaa rajottamattomaks. Mites toimia sen kanssa? Voiko sen ohittaa/porata ? Vai ostettava uus? €€€

Nelarissa pitää olla rajotin koska muuten voi venttiilit ottaa mäntään kiinni kun ei pysy mukana ja lopputulos ei oo kaunista katsottavaa
_mönkey_
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 -09, Suzuki Address
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
16.11.2006 17:35

ViestiKirjoittanut _mönkey_ » 27.8.2010 15:13

Siinäkin on ihan raja.. Jos se rajoitin ottaa vaikka 8500rpm kiinni niin kyllä se on kuristus.. Kyllä nelaria nyt ainakin 10k paikkeille uskaltaa kierrättää.
Käykää kurkkaa galleriaa :)
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 27.8.2010 15:14

eiköhän ne tehtaalla tiedä vähän paremmin ;)
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 27.8.2010 15:39

10 500rpm taitaa olla se raja. Ainaki näissä uusissa.
DTD-R
Pyörä:
Muutama hassu
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
10.5.2009 11:59

ViestiKirjoittanut DTD-R » 28.8.2010 14:11

Finnmotolta sanottii että ne ei oo löytäny tarvike rattaita. Vakionahan tässä on alumiininen takaratas joka maksaa niillä 100e ja rautainen 50e
"Flying Finn" The Legend still lives J.S.