Joo, niistä laatueroista.
Nyt oli mankilla ajettu 2439km ja kun kotiin päin olin ajelemassa kaupungilta niin mankin kone otti ja leipas kiinni
Ajoin noin 50km/h ihan normaalia ajoa ja aivan yhtäkkiä kuuluu *thump* ja kone sammuu kun seinään. Ajoin heti tiensivuun ja virrat pois yms. Kokeilin kiksiä polkasta, niin oli ihan löysä ja kaikki puristukset hukassa.. Noh, onneksi manki valitsi hyvän ajakohdan kuolla koska huomenaamulla UPS tuo OOR:ilta tuon 160cc koneen. Mietiskelin vain, että mitä ootte mieltä että mikä leipomiseen oli syynä näillä kilometreillä? öljyjä vaihdeltu, venttiilit säädetty, ilmanputsari pidetty puhtaana yms. Manki on myös ollut aina ihan hyvissä säädöissä. Öljyäkin oli oikea määrä kiinnileipasun jälkeen..
Täytyy vaan sanoa että en edes halua tietää minkälaista kyytiä toi manki on saanut vanhalta omistajalta kun 2tkm kohdalla ensin 2 vaihde antaa periksi ja sitten hajoaa koko paska