Hyosungissa ei ole varsinaisia kuristuksia, mutta suutinsarjalla saavutetaan parempi kiihtyvyys ja kiihdytyksessä "kuolleet kohdat" saadaan pois. Suutinsarjan asentamisesta ja itse tekemisestä löytyy artikkeli Kevytmoottoripyörien kuristukset-osiosta. Suutinsarjaa myy maahantuoja.
Suurempaa sylinterisarjaa tarjoaa ranskalainen Unlimited-Power, mutta sen hinta/hyötysuhde on olematon. Kaasuttimet ovat sopivan kokoiset, eivätkä ahdista. Moottorin koneistustyöt ovat myös kalliita ja niistä saatu hyöty ei ole valtava.
Pakoputkiston vaihdolla on myös melko mitätön vaikutus tehoihin, mutta äänenvaimentimen vaihdolla kauniit V2-moottorin äänet pääsevät paremmin esille. Slip-on-vaimentimia myydään monessa verkkokaupassa. Vaimentimen kiinnityslaipan pulttijako on 4 x 50 mm.
Näin tietopankkia siteeraten. Eli hyvin säädetyllä kaasarilla ja sopivilla suuttimilla saa vähän viilattua kiihdytyksestä, mutta pakoputkistolla tai ilmanputsarilla tuskin on persdynossa kummempia muutoksia, mitä nyt ehkä parempi vääntö. Painavahan tämä on, eli jää perus cebareille ja varmaan lähes kaikille vesijäähynelareille. Ilmajäähyihin verrattuna tietysti ripeähkö.
Ja vähän aihetta sivuten, ei tuollaisesta kuittailusta tarvitse joka kerta vetää hernettä nenään tai ruveta uhoamaan ja riehumaan. Ei se ainakaan asiaa auta,
mutta onhan näitä välillä hauskaa lukea . Internet ei ole mielensäpahoittajille, vai miten se meni?