LaneKit kirjoitti:Jos palat on ok, eli on pintaa vielä ni tulee mielee 2 asiaa. Kiero levy tai ne niitit jotka tekee levystä "kelluvan" jumissa.
Tsekatkaa ekana toi kierous nostamalla kela ilmaan ja sit jotai viivotinta yms piätte sellai et on millin päässä ja jos ottaa välillä kii ni on kiero. Improvisoikaa ni keksitte kyl tavan
Ja joillaki ollu isommissa pyörissä tota että noi niitit jumittaa, crc:tä niihi ja vähä käsillä nitkuttelee kehältä ni eiköhä se oo siinä. Niitit on siis ne sellaset pyöreet jutut siinä kehän sisäpuolella, ei näytä kyl yhtää niiteiltä.
Ittellä ainakin noi niitit väljät tai jotain nii kelluu levy vähän liikaa, mutta ei raaski uutta ostaa, että olisiko tuohon jotain muuta ratkaisua?
Saanut muuten vähän lisää selkoa sähkövikaani josta olen joskus kysellyt
"Mikäs hitto voi olla kun vilkkujen ja releen vaihdon jälkeen ei mene etuvaloihin tarpeeksi virtaa (n. 4v). Ei myöskään suostu startti eikä mikään muukaan sähköosa inahtamaan kun on valot päällä mutta kun ottaa valot pois, toimii kaikki sähkö kunnolla. Valot päällä kun koittaa startata sulake alkaa savuamaan. Ilman sulaketta ihan sama ongelma."
Nykyään ajelen ohitusvalot päällä, ponnarilla viritetty pysymään :D
Mutta tosiaan, nykyään silloin tällöin toimii valot ja starttaa kun on valot päällä. SILLOIN TÄLLÖIN. Sitten jonkin aikaa kun on ajanut, pätkäisee eli pakko laittaa ohitusvalot päälle ja muut valot pois. Saattaa olla että kovassa vauhdissa menee vielä helpommin valot pois. Voiko vika olla esim. akussa? Tai sitten jossain laturissa, ettei saakaan ladattua tarpeeksi virtaa? Maihin ei pitäisi perkele päästä mistään, eikä vika olisi silloin näin epäsäännöllinen?