Konkolaa kirjoitti:ostakaa leiponu detsi ilma kaasarii ja putkee=)
no se ei kauaa kestäny D
Konkolaa kirjoitti:ostakaa leiponu detsi ilma kaasarii ja putkee=)
Safer kirjoitti:Onkos kukaa väsänny tai ostanu tähän jotain koropalaa? Tekis mieli korottaa hiukan ja olis kiva kuulla kokemuksia tai vinkkejä
-Zone- kirjoitti:Safer kirjoitti:Onkos kukaa väsänny tai ostanu tähän jotain koropalaa? Tekis mieli korottaa hiukan ja olis kiva kuulla kokemuksia tai vinkkejä
Uudet ns. koiranluut tekemällä on varmaan jo satoja dt jammuja korotettu.
Safer kirjoitti:Viittisikkö antaa vähä neuvoo ja vaikka mittoja ja teko ohjeita sellasen väsäämiseen?
mazaa_94 kirjoitti:Kertokaa ku rupee iteltä ideat loppumaan, elikkäs mulla on yamaha dt 125, männän vaihdon jälkeen tuli käynnistys ongelmaa. lähtee hikisesti ryyppy päällä käyntiin ja sammuu 5 sekunnin jälkeen, tai saattaa pyöriä jotenkin ryyppy päällä? oon kokeillu eri kokosilla suuttimilla, oon säätäny neulaa mut ei auta. tulppa on uusi. jossain vaiheessa pysty vähä aikaa ajamaan mutta meinas sammuilla ja booas kokoajan. Ryyppy päällä toimii vähä paremmi, mutta nyt lähtee vaan ryyppy päällä käyntiin ja pyörii vaa vähä aikaa ennenku sammuu. missä vois olla vika? pitäs saada bensaa ja antaa kipinän? ja ollaan myös kokeiltu säätää kaasaria mutta ei rupee toimimaan -.-