Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.10.2012 21:01

Mikäli se cr lippa on 125 06-07 mallin niin sopii, saattaa tosin joutua muuttamaan moottorinohjausyksikön paikkaa tai tekemään semmosen pullistuksen = paikan sille siihen katteeseen, tai näin ainakin 2t-malleissa joutuu tekemään.

Tankki täyteen ja säilöntä-aineet sekaan, tai sitten kokonaan tyhjäksi, itse saat valita kun on muovitankki, metallinen vaatisi myös vähän moottoriöljyä tankin seinämiin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Derbi1996
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Liittynyt:
13.8.2011 22:53
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Derbi1996 » 9.10.2012 21:14

Tiiätkö miten se kannattais tehä? Kun kaveri teki kuumailmapuhaltimella ja se meni ihan päin persettä :D jollain vanhalla silitys raudalla lämmittää sen ja painaa? Ja vielä talvisäilytys asiaa mopol tein sillee et laitoin tankin täytee bensaa en mitään säilöntä-aineita. Ainut missä huomas nii ei käynnistyny niin hyvin eikä oikee käyny niin hyvin...
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 9.10.2012 21:30

Pumppubensa menettää ominaisuudet hyvin nopeasti ja keväällä se on aika kelvotonta. Pienkonebensa on hyvää bensaa talvisäilöön, ajat tankin tyhjäksi ja kaadat muutaman litran pienkonebensaa tankkiin, käytät hetken moottoria ja ei kun pelit parkkiin odottamaan kevättä. Pienkonebensassa ei ole viinaa ollenkaan ja on muutenkin koostumukseltaan selkeästi säilyvämpää kun pumppubensat.
ktmbomber
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
8.9.2012 17:46
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ktmbomber » 10.10.2012 18:17

Ois suunnitteilla uudet takakatteet husseen niin kannattaako ostaa ison nelitahtihussen takasivukatteet jossa on levitys pakoputken puolella vai käykö perus wr/cr takakatteet ilman levitystä Leo vincen kanssa? ja eiks cr hussen takalippa mee kiinni ilman suurempii modauksii paitsi pitää tehdä paikka eculle?
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 10.10.2012 18:52

ktmbomber, lueppas ihan ekaksi tätä topikkia läpi, löytyy kaikki tarvittava info, ja osa kysymyksistäsi oli puheenaiheena ihan edellisissä viesteissä...
Derbi1996
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Liittynyt:
13.8.2011 22:53
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Derbi1996 » 11.10.2012 20:16

Nonni saihan sen hussen vihdoin ja viimein takas, eihän siinä menny kun 1kk 1vk ja 1pvä... :lol: kyllä se on nyt kiva taas pärrätä kevarilla. Tuntuu vähä äkäsemmältä mopon jälkee :lol:
eemeli696
Pyörä:
Husqvarna Smr 125 '12
Liittynyt:
14.5.2012 11:27
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut eemeli696 » 11.10.2012 21:21

Murska Arska kirjoitti:
eemeli696 kirjoitti:mutta Mp-Racingillä veivät kaverilta takuut kun oli leipassu kiinni. Perusteina oli ettei öljypumppu toimi kun on tarpeeks kulmaa joka johtaa rikkoutumiseen.


Jos takuuehdoissa ei ole keulimista kielletty niin takuut on evätty perusteettomasti.


Voi olla, mutta minkäs enään tekee kun on tuosta aikaa mennyt 4 kuukautta ja kaveri ei jaksanut alunperinkään ruveta kinastelemaan asiasta.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 11.10.2012 21:50

Takuussa yleensä mainitetaan, että ei korvata normaalista poikkeavan ajon takia syntyneitä vahinkoja, keuliminen ei mielestäni ole normaalikäyttöä vaikka se yleistä onkin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 12.10.2012 6:06

Ja näilläkään se keuliminen ei ''vahingossa'' voi tapahtua, niinkuin isoilla smotoilla kaasua kääntäessä :) Eli kyllä keulimisen näillä voisi normaalista ajosta poikkeavaksi. Ja normaali ajohan ei sallitte rajottimelle huudattamista. Hussen huoltokirjassa viissiin luki että älä koskaan nosta moottorin kierroksia yli 9000rp/m, hauskaa kun hussen tehoalue alkaa vaikuttamaan vasta noissa numeroissa :)
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 12.10.2012 6:43

Totta turisette, parempi olla kertomatta noista jutuista niin helpommalla pääsee.
_Maxiii_
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
13.8.2012 12:07
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut _Maxiii_ » 12.10.2012 23:31

Jaa että ei muka saa vetää kierroksii yli 9000rp/m ?? Ite kyll iha huolella paukuttanu rajottimelle :lol: Ei se moottori siitä pitäis kärsiä.
eemeli696
Pyörä:
Husqvarna Smr 125 '12
Liittynyt:
14.5.2012 11:27
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut eemeli696 » 13.10.2012 0:22

_Maxiii_ kirjoitti:Jaa että ei muka saa vetää kierroksii yli 9000rp/m ?? Ite kyll iha huolella paukuttanu rajottimelle :lol: Ei se moottori siitä pitäis kärsiä.


Sitähän varten se rajotin on, että se estää pääsemästä sellasille kierroksille, mitkä vahingoittaa konetta.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 13.10.2012 11:53

Joo, totta mut se ei tee hyvää et kylmänä huudattaa tai 100 kilsaa tai enemmän putkeen rajottimelle hakaten (esim. nelosella kokoajan kaasupohjassa).
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Derbi1996
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Liittynyt:
13.8.2011 22:53
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Derbi1996 » 13.10.2012 19:38

Kuka ajaa sillä tavalla? :roll:
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 13.10.2012 19:47

Kun lukee näitä juttuja niin aika moni vinguttaa melko säälimättä konetta. Aika monesti on tullut todettua että nämä on vääriä vehkeitä motarille ja satasen rajoituksille, ei noi koneet ole tehty jatkuvaan ajoon 8000+ kierroksilla.