Mitkä ovat tetzarin koneen stefojen koot?
Peraa_ kirjoitti:paljo menee laatikkoon öljyä? täyttöaukon vieres lukee et 700ml mut tulee tarkastussilmä täytee jo paljo aiemmin. pitääkö konetta vaa pyörittää välissä?
Miikka_M kirjoitti:Onks iha normaali teboilin gold s 5w-40 hyvää tezarin koneelle?
Kui mont kilometrii pitäis ajaa sisäänajooo porautetun sylkän ja uuden männän kans?
Ja minkä prosenttist (öljyn)seosta kannattasis käyttää?
Pitääkö purkaa koko moottori että saa vaihdettua vaihdepolkimen akselin?
Eikös tezari oo sit alle 11kW ku lukitsee ypvs:sän iha oikeelle(mun mielest sillon 17mm sillon pakoaukko) ja sit 19mm kuristusholkki alkukäyrään ja 170 suutin?
Tekeeköhän pahaa koneelle noi kuristukset vai pitääkö kemmua ees katsastaa jos on ollut rekisterissä muutama vuos sitte ja normaalisti kilvet palautettu vaan konttorille?
Miikka_M kirjoitti:Onks iha normaali teboilin gold s 5w-40 hyvää tezarin koneelle?
Kui mont kilometrii pitäis ajaa sisäänajooo porautetun sylkän ja uuden männän kans?
Ja minkä prosenttist (öljyn)seosta kannattasis käyttää?
Pitääkö purkaa koko moottori että saa vaihdettua vaihdepolkimen akselin?
Eikös tezari oo sit alle 11kW ku lukitsee ypvs:sän iha oikeelle(mun mielest sillon 17mm sillon pakoaukko) ja sit 19mm kuristusholkki alkukäyrään ja 170 suutin?
Tekeeköhän pahaa koneelle noi kuristukset vai pitääkö kemmua ees katsastaa jos on ollut rekisterissä muutama vuos sitte ja normaalisti kilvet palautettu vaan konttorille?
Miikka_M kirjoitti:Tänään soittelin katsastusasemalle ja pitäähän se katsastaa...perseestä tämmönen 11kw laki
Miten sen ypvs:sän saa lukittua 17mm(eli kuristamaan) ku mulla ainaki saa lukittua vaan auki asentoon
(about 21mm)?
Ja ilmeisesti tuon vaihdepolkimen akselin ku vaihtaa ni ei tarvitse edes ottaa irti moottoria.
jyrsi kirjoitti:Mistähä päi ootte tilannu varaosia? Itellä kytkinvaijeri poikkes eikä mistää taho löytyä :O
jyrsi kirjoitti:Mistähä päi ootte tilannu varaosia? Itellä kytkinvaijeri poikkes eikä mistää taho löytyä :O
5tr1pe kirjoitti:Taako Tetsariin jostai leveempiä vanteita, vai täytyykö jostai muusta vehkeestä laittaa? Mistä menis suoraan ettei tarttis hirveesti säätää?