jepsu`` kirjoitti:Marquis kirjoitti:Voiskai itekki ruveta kirjottelemaan että mitä tolle mun halleylle kuuluu:)
Se halley pikkurojekti valmistu 12.4. Ajoin sillä sitten kaverille mutta puolvälissä kytkimestä katos tunto ja 6 vaihteella päristelin sitte kaverille. Ite koitin ilmailla sitä sitten siellä, ekan kerran kun kytkimeen palautu tunto niin lähdin ajamaan, ajoin jonku 200m niin katos tunto taas. Eli taas ilmailemaan. Tollein kävi joku 3 kertaa. Sitten meni hermo ja vietiin pyörä pakulla näyttelyyn vaikka ajatuksena olisi ollut että oisin ajanut sen sinne. Näyttelyn jälkee se meni suoraan huoltoon Owr:lle jossa tehtiin keularemppa (jonka olisin itse voinut tehdä muttakun kerta huoltoon meni nii tehkööt siellä senki)
Son ollut nyt siellä kuukauden. Siellä se owr:n kaveri on koittanut saada sitä kuntoon. Se tilas ensiksi korjaus-sarjan ylä -ja alasylinteriin. Ei nekään sitten auttanut. Jostain päästää vielä ilmaa sinne järjestelmään. Nyt vähän aikaa sitten päätettiin että se laittaa tilaukseen sen ylä ja alasylinterin. Prkl ku en oo kerennyt ajamaan kun 7km tänävuonna:D
Mulla kans katos kytkin, niin viaksi selvisi se että yläsylinterin mäntä jumitti elikkä ei auennut kunnolla. otin männän pois ja hioon sitä uraa hienolla paperilla, varmistin että menee loppuun asti ja löin kasaan ja kun rupesin ilmaamaan niin ilmasi itte ittensä. kylllä siinä koko päivä meni ihmetelles että missä vika mutta kyllä se siiitä:D
Oispa itelläki ollu vaan tommone vika siinä.. No, ei auta kun oottaa että se yks saa sen ggn kuntoon.