Hmmm en oo varma mutta itellä tais olla vähä samaa ongelmaa ku pyörän ostin..
Motarilla ku ajeli niin kaasukahvassa oli sellane alue että ei pyörä reagoinut mitenkää (kierrokset ku oli tapissaan niin kaasussa oli tyhjää johon kone eri reagoinut ollenkaan) (mutta paikkallaan kiersi normaalisti) ,sitte siitä rampille niin laskin kaasua niin pyörä vain kiihtyi,
kannattaa katsoo KIPsin toiminta..sehä on vaa ottaa se koppa irti ja tietyllä kierrosluvulla sen pitäs liikkua ulospäin sylkästä?Omasta mielestä voi olla väljä kone,tai se KIPS MUTTA voihan se olla muutakin säädöt esim..paremmin en osaa sanoa
Lähteekös pyörä miten hyvin käyntii?Itellä oli sillo ennen KIPS puhistusta ja männänvaihtoo ja samalla hiottiin vähä kantta niin hemmetin vaikee ennen remonttii saaha pyörää käyntii vaikka olis lämmin kone
Niin ja unohtu sanoo et itelläki ei kiertäny niin paljoo ajossa kuin paikallaan.
Että aika samantyylistä ongelmaa,ja olen vaihtanut tyhjäkäyntisuuttimen,valitettavasti en muista minkä kokosii suuttimet on kaasarissa
ja itelläki gianelli putkistoo,läpistä en osaa sanoo onko vakiot vai ei mut luulisin että jotai keveempää materiaalia..niin ja piperi
Ja salZ:Jos kiinnikkeet on kunnolla kiinni ja mahdolliset kumipuslat siellä niin luulis että laakereissa välystä,en kyllä osaa varmaks sanoo..meinaat sie tolla tasapainoakselin vaikuttamisella että oot ottanu sen pois vai mitä?
varmasti vaikuttaa tohon käyntii ja tärisemisee