Honda CRM

nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nikke124 » 28.5.2011 20:47

Sattuisko löytymään ylimääräistä avainta kytkimen pultille? Itsellä ei ole hitsausvälineitä, niin en sitä pysty tekemään.
Ja luultavasti pitää olla ulosvetäjä vauhtikselle, vai lähteekö ehjänä ilman?
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut takanasi » 29.5.2011 19:35

Nyt kävi tämmöinen ...
Kuva


onko kellään ideoita mikä tän aiheutti? 1000km ajetty mäntä ja nsr vakio tulppa ja pipercross
Viimeksi muokannut takanasi päivämäärä 29.5.2011 19:40, muokattu yhteensä 1 kerran
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 29.5.2011 19:38

Tulppa hajonnu ja elektrodi tehny tuhojansa.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut takanasi » 29.5.2011 19:44

nieminja kirjoitti:Tulppa hajonnu ja elektrodi tehny tuhojansa.

vaihdoin joku 400km sitten kannentiivisteen ja oli pieni kuluma jo silloin mut luulin että se kuuluu olla siellä. tulpan kärki oli sulannu kakaks.. eka kiersi normaallisti 7000rmp ja sit jos antoi enemän kieroksia niin kone hyytyi ja lopuks kuului kauhee poks ja sinne laukesi.

Sitä ennen ajelin motarilla 140km/h 10km. ihme kyllä sylinteri ja männän ulkoreuna ei ottanu damagea.
-vainio-
Pyörä:
LC4
Liittynyt:
3.1.2006 21:43
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut -vainio- » 29.5.2011 20:21

Liian laihallahan tuo on käynyt.
00sci
Pyörä:
525
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2006 16:29
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut 00sci » 29.5.2011 21:19

Väärä tulppa voi myös olla syy tohon.
1 pyörä/kesä
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut laazeri » 29.5.2011 21:53

Liekkö tuo ihmekkään jos leiponu kerta 10km vinguttanu motaria pitkin..
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut takanasi » 30.5.2011 7:05

-vainio- kirjoitti:Liian laihallahan tuo on käynyt.


135 on pääsuutin. yks tuttu meinas että bensansuodatin ollu vähäntukossa.


00sci kirjoitti:Väärä tulppa voi myös olla syy tohon.


On ollu nsr vakiotulppa NGK-BR9ECS


laazeri kirjoitti:Liekkö tuo ihmekkään jos leiponu kerta 10km vinguttanu motaria pitkin..


ja sylinterin ja määnän kyljessä ei ole mitään kulumaa ;D ainoastaan sulanu tulpan kohdalta ja pakoaukon kohdalta..

voiko TT putki olla osa syypää?
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Jyke » 30.5.2011 10:35

mulla oli muistaakseni joku 165 suutin tai ton kokone kun oli vakio tt putki ja pipercrossi suodatin. Tuntuu et sul aika pieni suutin on :D
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut takanasi » 30.5.2011 14:40

Jyke kirjoitti:mulla oli muistaakseni joku 165 suutin tai ton kokone kun oli vakio tt putki ja pipercrossi suodatin. Tuntuu et sul aika pieni suutin on :D


mulla on nsr sama kokoonpano ja hyvin on toiminu ... en sit tiedä miks toi ei haluu workkii
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 30.5.2011 15:38

Iha eri suuttimet NSR ja CRM. En yhtää tiiä miks, mutta NSR pienemmät ja kuiteki siinä on enemmä potkua.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nikke124 » 30.5.2011 19:07

No jos toi onkin vaa ottanu ilmaa jostakin välistä? Suutin kuulostaa liian pieneltä kyllä, mut jos joku paikka on vaa alkanu ajon aikana vuotamaan ja siks hajosi?
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48
tuorevoitelu

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 31.5.2011 16:50

Semmosta tossa mietin että mites vaikee homma toi olis laittaa toi tuoreöljyvoitelu?? varmaankin olis kaikki osat tallessa ja edellisellä omistajalla oli ollu toiminnassa, kunnes ylinmääräinen rikka oli juminu pumpunrattaat ja lopputulos valkenee ilman selityksiä. Mutta nyt on rempattu. Niin, asiaan. Olisko jollakin, vaikka kuvia miten ne letkut menee jne... Entäs onko minkä millisiä ne letkut jos joutuu hommaan uusia ?? Ja löytyykö jostain säätö ohjeita??
Kiitos jo etukäteen ;)
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: tuorevoitelu

ViestiKirjoittanut peeekes » 31.5.2011 17:40

Mr_Simppa. kirjoitti:Semmosta tossa mietin että mites vaikee homma toi olis laittaa toi tuoreöljyvoitelu?? varmaankin olis kaikki osat tallessa ja edellisellä omistajalla oli ollu toiminnassa, kunnes ylinmääräinen rikka oli juminu pumpunrattaat ja lopputulos valkenee ilman selityksiä. Mutta nyt on rempattu. Niin, asiaan. Olisko jollakin, vaikka kuvia miten ne letkut menee jne... Entäs onko minkä millisiä ne letkut jos joutuu hommaan uusia ?? Ja löytyykö jostain säätö ohjeita??
Kiitos jo etukäteen ;)


Jos saan kysyä miksi haluat tuoreöljyvoitelun? :D
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48
Re: tuorevoitelu

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 31.5.2011 18:52

peeekes kirjoitti:
Mr_Simppa. kirjoitti:Semmosta tossa mietin että...quote]

Jos saan kysyä miksi haluat tuoreöljyvoitelun? :D


No onhan se helpompaa ku löträtä öljyjen kanssa makilla. Kun siihen nyt on kerran tarvikkeetkin. :)

E: http://www.mpt.fi/index.php?ukey=produc ... ctID=39123 Mikä putki ?? auttakaa tietämätöntä :D
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.