Ihan näppärän näkönen vehje. Itsellä samallainen mut punamusta. Joo kun kerrotaan et huollossa käyny ja jotain laakereita uusittu ja kiertokangen vaihosta ja tunneista ei ole tietoa niin tietää se jo heti alkuun jonku 350-400e remonttia jos väljät ovat.. Sylinterin, männän ja pakoaukonsäätäjän tsekkaisin heti enkä ajais metriäkään ennenku noi tarkistettu, samoin öljyt vaihtaa samalla.. Yleensä kun kisapiikkeihin alakerta remppaa tehhään niin kannattaa uusia koneesta kaikki kovasti kuluva eli petarit, kietari, mäntä ja tiivisteet.. Huoltaminen on tosi helppoa. Öljyt 10-8h välein(elä huolestu), putsaria 5-10h välei (bensalla tai nontoililla riippuu paljon minkalaisessa maastossa ajaa), mäntä 60-80h välein(ainoastaan Asson-W mäntää sisään), ja sit alakerta remppaa oliko se 200-250h välein. Yksinkertasempi ku jotku terbit sun muut mopot, on vaan kaasarin säädöistä aika nirso vehje mut suuttimet sun muut vaihtuu varsin kätevästi.. Ei ole paljoa eroa omasta mielestä muihin kisapiikkeihin mut tää laulaa korkealta jo kovaa;)