FSNGGHGG2 kirjoitti:Tuola ei jostai ihmeen syystä kerrota mitään väännöistä, koska juuri sitä tolla setillä pääosin saa lisää etenki alemmille kierrosluvuille.
Ilmeisesti luulevat ettei kellään kiinnosta kuin huipputehot, kuten yleensä pyörää ostettaessa tai niitä viritettäessä : D
Domin kirjoitti:no meneekö 140 jo pallokksi? ja 150 ei siis sovi vakiovanteelle ? :S ja 20hp pitäs vai tulla 182cc pannulla ja avarretulla kannella ja leovincen sliparilla?
Edellinen oli vain arvausta. En osaa luvata 20hp tehoja 182cc pytyllä, avarretulla kannella ja Leon sliparilla kun ei ole kokemusta eikä luotettavia lähteitä, mutta pitäisin sitä kyseisellä setillä aika realistisena. Koneelta siis.
140 ainakin näyttää vielä aika hyvältä, sataviiskymppisen epäilisin menevän jo hiukan pallolle. Onhan se 150 makeamman näkönen ku 130, mutta ei sillä ajo-ominaisuudet mihinkään parane näin kapealla vanteella. Voi 150 olla kans siinä hilkulla että ottaako ketjuihin kiinni.
marcc kirjoitti:...kyllä se rengas nyt on aika tarkalleen keskellä pumppuja, ihan mitalla katottuna, mutta aikas pieni väli on pumpun suojan ja jarrulevyn välissä...
Jarrulevy on ainakin omassani, josta ei ole eturengasta irrotettu koskaan, todella lähellä etupumpunsuojaa. Että kyllä olet sen aivan oikein asentanut.