JMatti kirjoitti: nätit on äänet kyl :p mistä tilasit tän ? ebaysta ?
Sieltähän mä
Sugee kirjoitti:Mite muuten tuli ebayt suomee? Mist maast muuten paketti lähti?
ja paljon oli postit? Ja millä maksoit?
makeli2 kirjoitti:Mulla tällänen pieni huolenaihe kun olen mp kaupoilla vähän kahden vaiheilla ja käytiin tänään turun molitorissa ja kerroin myyjälle että joko uusi hermunen tai duke. No tietty nämä intia-valmiste hommat on käyty viime topicessa läpi jne. niin husse myyjä haukkui duken pytsyyn( varmasti mainospuhetta) mutta samalla kun sanoin autokoulu- opelleni kans että varmaan duke niin hänkin vähän oli sitä mieltä että mietis vielä. Sitten muistan nähneeni monta vähänajettua dukea myynnissä ja itselleni nousi huoli onko se oikeasti kestävä. Eli kertokaas onko oikeasti näissä jotain pikkuvikoja?
Hyvin duke pelaa! Itellä mittarissa n. 2600km ja eikä ole ollut mitään vikaa. Eikös noissa husseissa ole moottori ongelmia? ainakin mun luokkalaisen uus husse leipo kiinnimakeli2 kirjoitti:Mulla tällänen pieni huolenaihe kun olen mp kaupoilla vähän kahden vaiheilla ja käytiin tänään turun molitorissa ja kerroin myyjälle että joko uusi hermunen tai duke. No tietty nämä intia-valmiste hommat on käyty viime topicessa läpi jne. niin husse myyjä haukkui duken pytsyyn( varmasti mainospuhetta) mutta samalla kun sanoin autokoulu- opelleni kans että varmaan duke niin hänkin vähän oli sitä mieltä että mietis vielä. Sitten muistan nähneeni monta vähänajettua dukea myynnissä ja itselleni nousi huoli onko se oikeasti kestävä. Eli kertokaas onko oikeasti näissä jotain pikkuvikoja?
jalkapyörä kirjoitti:exc kuskit voi jättää omaan arvoonsa, ovat yleensä ylimielistä porukkaa takajeejeen kera. sori vaan exc kuskit