Ja sitten ei issään nimessä kuvan osoittamalla tavalla iskarin vartta ruustukkiin!!! Jos varteen tulee naarmuja niin iskari on entinen. Väliin pitää laittaa puristusholkit tai vähintään alumiinipalat joita saa ostettua ruustukkiin.
Toinen mitä ihmettelen aina näissä perän korotuksissa, ajoasento paranee huomattavasti kun perä nousee ylemmäksi ja joutuu väkisinkin istumaan montussa? No, makunsa kullakin. Sillä perän korotuksella saadaan etupään kulma jyrkemmäski ja pyörä ei enään käyttäydy kuten kuuluu vaan ohjauksesta ja käytöksestä tulee haukkaava ja epävakaa.
Voisitte tuolta enska/krossipuolelta vähän käydä lukemassa pyörän alustan säädöistä ja niiden vaikutuksista pyörän käytökseen. Jos noita korotuksia tehdään ulkonäön ja/tai ajoasennon takia niin aika hakoteillä ollaan pyörän säätämisessä ja ajettavuudesta. Tuntuu olevan muoti-ilmiö että perä pitää olla pirun korkeella, välittämättä pyörän ominaisuuksista. Kattokaas muuten noita isompia motoja/enskoja sekä niiden korkeuksia sekä alustan sag:eja, niistä saatte vähän osviittaa mikä on hyväksi pyörän käytökselle ja mikä ei.