Puuro kirjoitti:Et haluis |Psychosocial| tehä ohjeet tohon potikka säätöön? saisit varmasti respectiä kaikilta yskä ja weera omistajilta
muistaakseni oli näin että ECU:hun menevä ruskea johto siihen 10Ohm-1kOhm potikka ja sitten säädetään siitä ensin niin rikkaalle että röpeltää ja siitä aletaan laskemaan vastusta kunnes ei röpellä ja aletaan katsomaan tulpan avulla? ( itse aikanaan tein tyhmästi ja purin pyörää sinne anturiin saakka ja laitoin siihen päähän kun olisi kaiketi voinut ECU:n lähellekkin kytkeä jolloin pitäisi vain penkki irroittaa?)
Prätkä jätkä kirjoitti:Malossi 180 + malossin nokka, ja kannen koneistus on hyvä setti + powercommander, koska malossin säätöboksi ei osaa kansivirityksen jälkeen syöttää lisää bensaa.
Tai jos powercommander on liian kallis, niin jätät kansivirityksen tekemättä ja käytät pelkkää malossin säätöboksia.