Kolmetoista kirjoitti:Kuinka paljon heppoja näistä uudemmistä DT:istä (RE ja X) on saatu penkitettyä ihan normi vireillä, esim Gianelli ja johtokikka? Jaksaisko joku selittää Arrowin, Gianellin ja DEPin tehoerot vai onko näistä joku tietopankkijuttu olemassa? En ainakaan löytänyt. Pitäis oma pyörä saada huomenna siihen kuntoon että voi laittaa nettimotoon myyntiin ja keväällä detsonia tilalle
pelle000 kirjoitti: Jeps, eli giannelli on alavääntöinen, arrowi yläkiertonen, deppi vieläki yläkiertosempi! TT:nä sen 24hevosta.
Kolmetoista kirjoitti:Öö? Pelle000:lla on itellä DT, en kyllä lähtis vastaan väittämään.. Sellasta oon kyllä kuullu että DEP on ylätehoinen, kaverilla on just Gianelli sen takia ettei tartte niin hirveesti vinguttaa. Tosi mukava kyllä ajaa tuolla Gianellilla Äläkä sitten HaxNax sekota mopo-DT:n ja piikkisen DT:n arrowia tai gianellia..
Pelle, ei toi sun DT ois keväällä myynnissä? Laita YV:tä jos meinaat myydä.
Kolmetoista kirjoitti:Öö? Pelle000:lla on itellä DT, en kyllä lähtis vastaan väittämään.. Sellasta oon kyllä kuullu että DEP on ylätehoinen, kaverilla on just Gianelli sen takia ettei tartte niin hirveesti vinguttaa. Tosi mukava kyllä ajaa tuolla Gianellilla Äläkä sitten HaxNax sekota mopo-DT:n ja piikkisen DT:n arrowia tai gianellia.
Ras3 kirjoitti:Eikös se sillee ollu et yz vm. 04 eturattaat ja vm.89 takarattaat käy detsii?
Eli etu: http://www.storm-motor.fi/osat/crossit/ ... ratas-427/
Taka: http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ratas-847/
Mahtuuko 14 eturatas?
Ja mitkä ketjut kannattas ostaa, O vai X ?
NaxHax kirjoitti:No mut tosiaan tänään itekki tuon DTn ostin ja löytyy siitä Athena putki