Yamachiro kirjoitti:Jeps, ajattelin kysästä tällästä että paljonkos tämä rieju kuluttaa satasella bensaa. Esim, vaikka jos matkalla vetää tuppi pohjassa.
b0rab0ra kirjoitti:Yamachiro kirjoitti:Jeps, ajattelin kysästä tällästä että paljonkos tämä rieju kuluttaa satasella bensaa. Esim, vaikka jos matkalla vetää tuppi pohjassa.
Kyllä tää sillon taitaa sen reilun 4 litraa viedä..
mutta vähänki ku lasket kahvaa ni eiköhän se oo aika tarkalleen 3l..
Yamachiro kirjoitti:Jeps, terve taas. Kun on toi manuaali missä sattuu niin kysäisin noita rengas paineita. Kesäilma paineet jos joku vois hihkaista niin ois mukava. Kiitokset etukäteen.
Juuzmo kirjoitti:Ainakin rek otteessa on 1kw vähemmän ku derbissä, eli kai tääkin sen 100 menee.Avex kirjoitti:Onkos luotettava peli vai onko paljoki vikoja?
Paljo kulkee? Sen 110?
Onko paljonki laiskempi ku piikkiderbit?
Onko kukaan ajanu tämmösellä talvella? Kestääkö ja toimiiko (talvella siis)?
Miulla alkanut ilmaantua samanlaista ongelmaa.Jookoo kirjoitti:Kellää ollu mitää ongelmia kun on ajannu vaikka satasen tiellä pidempää matkaa? ittelläni ilmenee sellasta outoa "töksähtelyä" ihan niinku lämpöleipomista? ideaoita mistä voisi johtua.. en usko että lämpöleipominen olisi syypää..
kanada kirjoitti:Miulla alkanut ilmaantua samanlaista ongelmaa.Jookoo kirjoitti:Kellää ollu mitää ongelmia kun on ajannu vaikka satasen tiellä pidempää matkaa? ittelläni ilmenee sellasta outoa "töksähtelyä" ihan niinku lämpöleipomista? ideaoita mistä voisi johtua.. en usko että lämpöleipominen olisi syypää..
alle 90 vauhdissa ei töksähtele, mutta siitä yli välillä töksää, aivan kuin virtoja käyttäisi nopeasti pois...
Ei rieju paljoa kuluta!
Näin sisäänajossa 2.6-2.8l/100km oon saanu syömään!
Rs2:lle on oma topicci, et sinne sit voisit kirjotella in future.., mutmut itellekki tulosa toi pienempi 13 piikkinen ratas ja kysynpä nyt täsä et paljo sillä kierroksia 100,110 ja 115 vauhdissa ja onko se kiihtyvyys nyt sit merkittävästi parempi ?Rintamöykky kirjoitti:kyllä mulla ainakin menee 115 kun vaihdoin pienemmän eturattaan mut sillä isommalla eturattaalla kulki n.125 mut ei vaan lähteny yhtään minnekkään..mut tossa mun mallissa kun on eri putki ainakin niin on varmaan vähän eroo tohon vanhempaan malliin