hyvin.Colbolt kirjoitti:Mitenkäs tommonen rieju sopii 175cm kuskaajalle?
Eipä tuosa omasta mielestä mitää negatiivista oo ellei lasketa sitä ajoittain vaivaavaa tehon puutetta, mutta eipä missään muussakaan nelarissa paljoa tämän kummemmin tehoa ole, ettei sen takia kannata pyörän ostoa hylätä jos pyörä muuten miellyttää. Eikä se tankkikaan nyt mikään pieni ole (n.10L ?) vähän kuluttuvaan nelariin. Kulutusta en ole laskeskellut mut luulis et se on siel 4 litran paikkeilla, vaikka ajais lämä tiskisä koko ajan.Colbolt kirjoitti:Ok,entäs onko mitään negatiivista tos pyöräs ku piän tankki paljos muute syö?
wertty kirjoitti:tankki on sen 9.8 litraa lukee ohjekirjassa
Kyllä mä ennemmin ohjekirjaa uskoisin kuin nettisivua.mstr kirjoitti:wertty kirjoitti:tankki on sen 9.8 litraa lukee ohjekirjassa
no ompa sitten kyllä ristiriitasta tietoa. olet kai mitannut tuon vaikka bensanmäärällä?
"FUEL TANK 7,4 Litres"
... lukee www.riejumoto.com
kävisin kyllä bensa-aseman mielipiteenkin kysymässä-Nikki- kirjoitti:Kyllä mä ennemmin ohjekirjaa uskoisin kuin nettisivua.mstr kirjoitti:wertty kirjoitti:tankki on sen 9.8 litraa lukee ohjekirjassa
no ompa sitten kyllä ristiriitasta tietoa. olet kai mitannut tuon vaikka bensanmäärällä?
"FUEL TANK 7,4 Litres"
JOo-o kyllähän se on iha kokkeiltu juttuki et sinne sen 10 litaa mennööpiturhake kirjoitti:kävisin kyllä bensa-aseman mielipiteenkin kysymässä-Nikki- kirjoitti:Kyllä mä ennemmin ohjekirjaa uskoisin kuin nettisivua.mstr kirjoitti:wertty kirjoitti:tankki on sen 9.8 litraa lukee ohjekirjassa
"FUEL TANK 7,4 Litres"