Kymco Quannon 125

samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 22.4.2009 17:29

mie-se-vaan kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
mie-se-vaan kirjoitti:En jaksanu kalhalata topicii läpi. Nii eikös noihin quannoihin menny se cbr:rän 16 piikkinen?
ja saisko linkkiä sivulle mistä vois tilata vai löytyykö oulusta joku paikka mistä sen saa??


sopii. http://www.mc-scatter.com/catalog/index ... =24_67_926 tuolta itte oon tilannu. sopii ainaki cbrrän sekä honda clr cityflyn eturattaat.. Eiköhän noita löydy melkeen kaikista kunnon motoliikkeistä. jos oulus sellanen on niin meeppä kassalle vaan kyseleen..


onko se justiinsa oikian kokonen vai onko yhtään väljää?

Ei jää yhtään väljäks.

Ja epäälen kans samaa koneen kans ettei oo sama vaan ihan kymcon omavalmiste. Ulkonäöllisestihän ne voi olla aika samannäkösiä. Ja lukishan tuos kymcon koneeski joku loncin tms jos olis saman valmistajan kuin skyteam..
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 22.4.2009 22:20

miten on auttaako jos änkän tyhjentää nii nopeuteen? ja onko putkesa mitään kureja muuten ku mun tietääkseni nelareisa ei pahemmin oo kureja.
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 23.4.2009 0:22

zemz kirjoitti:Mutta näissä koneissahan on venttiileissäkin eroa. Skytari on 2-venttiilinen työntötankokone ja kymcossahan on 4-venttiiliä yläpuolisella nokka-akselilla. Kymcossa on lisäksi lauhari, joten tuskinpa on sama kone, vaikka samalta näyttääkin... :nörtti:


Joo, eri kone sitten. Eipä sitä kuvista huomaa, millanen venttiilikoneisto on. Vai että ihan neljä venttiiliä :P no johan on.

mie-se-vaan kirjoitti:miten on auttaako jos änkän tyhjentää nii nopeuteen? ja onko putkesa mitään kureja muuten ku mun tietääkseni nelareisa ei pahemmin oo kureja.


Kyllä niissä aina katalysaattorit ja tollaset on mutta eipä niiden poisto juurikaan havaittavasti tehoa tuo.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 23.4.2009 14:54

Totta. Äänethän siitä vain paranee ;) Kyllähän noilla slip oneilla + isompi suutin on saatu muihin nelarikemmuihin iha todistetusti tehoa mut eihän se oo ku varmaan joku vaivaset 1hp luokkaa.. :P
Miigu
Liittynyt:
22.3.2009 15:01

ViestiKirjoittanut Miigu » 23.4.2009 16:48

Onks quannonin putkes mitää kuristuksii??? esim alkukäyräs tai änkässä??? saaks tota muutenkaa mitenkää virittyy?:)
Jamme
Pyörä:
Suzuki GS 500E '90
Liittynyt:
3.12.2007 19:15

ViestiKirjoittanut Jamme » 23.4.2009 16:54

Taidettiin just edellisissä viesteissä kertoa että onko kuristuksia, nelari kun on niin viritys on kallista.
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 23.4.2009 20:08

oon melko tietämätön nii mikä on slip one? :nolo:
ja paljonko se 1 heppa suunnilleen korottaa huippuja?
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 23.4.2009 22:25

melkee kerkes jo tänää säikähtää oikee kunnol :D seistii kavereitten kans yhen huoltsikan pihal ja kateltii siin pyörii, sit huomasin, et ei prkl, kymco valuttaa nesteit ulos, säikähin jo et nyt tuli öljyt pihalle, mut sit tutkittii paremmi nii oliki onneks vaa bensaa :'DD
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 24.4.2009 11:01

mie-se-vaan kirjoitti:oon melko tietämätön nii mikä on slip one? :nolo:
ja paljonko se 1 heppa suunnilleen korottaa huippuja?


Siis kaverilla ainaki leoVincen slip on putki varaderossa.. eli siinä on änkkä + pieni pätkä putkea. ei siis koko putki muttei pelkkä änkkäkään :) Usein noi kalliin valmistajan änkät tai putket on aika ylihintasia. Usein yli 300e. Halvemmalla pääsee kun ostaa esim käytetyn vapaasti virtaavan änkän tai sit poistaa ton sisemmänputken vakioänkästä.. Ja eihän se heppa nyt niin hirveästi vaikuta varmaan. Vääntöä voi parantaa ja kiihtyvyyttäkin. Mut tosiaan aika huomaamaton tehon nousu..

Mitens Siakku kymcos bensaa kusi?? ylitäyttöletkustako tuli vai? :D
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 24.4.2009 12:52

samuli91 kirjoitti: Mitens Siakku kymcos bensaa kusi?? ylitäyttöletkustako tuli vai? :D


Joo tankkasin vaa liian täytee :D kerkesin jo kyl säikähtää, et ois heittäny öljyt pihalle :d
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 24.4.2009 14:00

siakku kirjoitti:
samuli91 kirjoitti: Mitens Siakku kymcos bensaa kusi?? ylitäyttöletkustako tuli vai? :D


Joo tankkasin vaa liian täytee :D kerkesin jo kyl säikähtää, et ois heittäny öljyt pihalle :d


Hah :D ittelläki joskus kusi maahan vähän ku tuli huomaamatta lirautettua bensaa siihen reiän reunukselle josta ne valuu sit putkea pitkin ulos :)
Thoyni_
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
23.5.2007 12:18

ViestiKirjoittanut Thoyni_ » 24.4.2009 16:58

Sanokaapas jätkät minkä kokone vakio pääsuutin kymcossa on?

Ja wtf, onko kymco nelivenakoneella?
zemz kirjoitti:Skytari on 2-venttiilinen työntötankokone ja kymcossahan on 4-venttiiliä yläpuolisella nokka-akselilla.
Kommentoi!
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 24.4.2009 20:27

Näin ainakin mä ymmärsin, kun aikanaan selailin jtn random englanninkielisiä sivuja, kun mietin minkä piikin ostaisin. Voi tietenkin olla, että oon väärässäkin...
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
Miigu
Liittynyt:
22.3.2009 15:01

ViestiKirjoittanut Miigu » 25.4.2009 1:20

no mut onks putkes muit kurei ku koko ÄNKKÄ?? :)
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 25.4.2009 2:24

Miigu kirjoitti:no mut onks putkes muit kurei ku koko ÄNKKÄ?? :)


Kuten on tullut sanotuksi, nelareita ei kuristeta. Katalysaattori puhdistaa pakokaasuista ei-toivottuja päästöhiukkasia, ja vakiovaimennin vaimentaa normien mukaisesti meteliä. Ja ne on kyllä aika iso osa änkkää. Ei kevarin kokosessa koneessa vaikuta kun <1hp.

Ja kun kysyttiin tuota huippuihin vaikutusta (kuka hakee nelarikevarilla huippuja??), niin kuskin massa vaikuttaa näissä paljon enemmän kun se putken tukkoisuus. :P Jos nyt kysytään että miten saa tehoja niin virinokkaa, isompaa pyttyä ja isompaa kaasaria. Tai sitten iskee suoraa isomman motin. Ainiin, viritys on viilaamista, tuo on vaihtamista. ;)
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!