Mikilon 125cc

Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 2.8.2009 16:53

hän puhui teoriatunneista ei teoriakokeesta....
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 5.8.2009 20:34

Noniin, tänään lähti Miksu tulemaan. Punaisen valitsin. :) Pitää kai sitten vielä ostaa YZF:n siniset katteet kylkeen jossain vaiheessa. ;)
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
Ritchie
Liittynyt:
7.5.2007 17:05

ViestiKirjoittanut Ritchie » 5.8.2009 21:50

noonni mikilonihan se sielä tallissa on , ja vuotaa bensaa, rupes ihmetyttää et mitäs mitäs, missäs on bensahana. Paikka bensahanalle on mut ei oo hanaa :D

Ja sit vinkkei virityksee, esim kaasari, isompaa pitäs hommaa nii minkä kokone ois hyvä? Avuton olen :D
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 6.8.2009 0:15

Ritchie kirjoitti:noonni mikilonihan se sielä tallissa on , ja vuotaa bensaa, rupes ihmetyttää et mitäs mitäs, missäs on bensahana. Paikka bensahanalle on mut ei oo hanaa :D

Ja sit vinkkei virityksee, esim kaasari, isompaa pitäs hommaa nii minkä kokone ois hyvä? Avuton olen :D
Heti ensimmäiseksi vaihda kunnon pensansuodatin!säästää paljolta vaivalta tulevaisuudessa.
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 6.8.2009 4:59

Virinähän on aina tuo perus avarampi putki ja eri suodatin (melko vähäinen tehonlisäys, mutta jotai kuitenki, ja oravaa pienemmät partikkelit koneeseen, reistailut vesisateessa, kaasarin säätäminen kelille sopivaks....). Sitte seuraava askel esim. isompaa kaasaria? Tietty kuollut paino pois pyörästä, ja kuski lenkille. :D

Ja sitten siirrytään mopopoikavirittelystä astetta kovempaan luokkaan, eli sitten kireempää nokkaa, sitten vauhtipyörää kevyemmäks. Samalla vaivalla tosin heittää 250cc koneen kiinni, ja tekee siihen samat operaatiot. Sitten voidaan puhua jo viristä. :lol:
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 7.8.2009 16:15

_E_Z_ kirjoitti:Noniin, tänään lähti Miksu tulemaan. Punaisen valitsin. :) Pitää kai sitten vielä ostaa YZF:n siniset katteet kylkeen jossain vaiheessa. ;)


Oisit ostanu suoraan sinisen ja ottanu siitä ne tarrat pois niin olis sitten sinivalkonen.

Ritchie
Mikilonin 250cc version kone kiinni jos haluu virittää, putkesta ku ottaa katit pois ja änkkään poraa reiän siihe levyy niin vähän auttaa ja ilmanputsari kanssa vaihtaa. Kannattaa se vakio 85 suutin vaihtaa.
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 8.8.2009 0:42

Eikös siinä änkässä ole sellaine tötsä missä on pieniä reikiä eikä levy?
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 8.8.2009 19:35

_E_Z_ kirjoitti:Eikös siinä änkässä ole sellaine tötsä missä on pieniä reikiä eikä levy?


Ei ole samanlainen kun 250cc tai ainakin minulla oli sellanen levy siellä
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 9.8.2009 17:37

Aijaa, jännä juttu. o.O

Kyllä nauratti toissapäivänä kun liikkeessä katselin Mikilonia samalla kun kävimme tekemässä osamaksusopimuksen. Virtalukon avaimeen oli roiskunut rungon hopeista maalia, matkustajan jalkatapit olivat aivan löysät vempulat ja kaasukahvan liikkeen pituus oli luokkaa kilometri. Onneksi löytyy jo kotoa pikakaasukahva. :)
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 9.8.2009 18:00

_E_Z_ kirjoitti:Aijaa, jännä juttu. o.O

Kyllä nauratti toissapäivänä kun liikkeessä katselin Mikilonia samalla kun kävimme tekemässä osamaksusopimuksen. Virtalukon avaimeen oli roiskunut rungon hopeista maalia, matkustajan jalkatapit olivat aivan löysät vempulat ja kaasukahvan liikkeen pituus oli luokkaa kilometri. Onneksi löytyy jo kotoa pikakaasukahva. :)
Mistä liikkeestä kävit ostaa?
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 9.8.2009 21:59

Tehopekasta kävin. Ihmeellistä henkilökuntaa siellä.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 9.8.2009 22:43

_E_Z_ kirjoitti:Tehopekasta kävin. Ihmeellistä henkilökuntaa siellä.


On ne varmaan kuitenkin parempaa, kuin kone glanssilla jotka ei puhu ollenkaan :D
Props
Pyörä:
Hva sm, looking for 600 gixer
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.3.2009 15:29

ViestiKirjoittanut Props » 9.8.2009 22:50

mikael34 kirjoitti:
_E_Z_ kirjoitti:Tehopekasta kävin. Ihmeellistä henkilökuntaa siellä.


On ne varmaan kuitenkin parempaa, kuin kone glanssilla jotka ei puhu ollenkaan :D

Juu no kone glanssin perustajan pojanpoika sattuu olemaa kaveri ja sen kans täst just juttelin ni aika pelle touhuu tuol tehopekas kuulemma harrastetaa ku olivat kone glanssii lähettäny jonku paskan korjattavaks ku eivät ite osannee ja olivatte kuulemma viel varaosiaki siittä nyysiny :D taitaa oikee vitun huippupaikka olla
Four wheels move the body, two wheels move the soul
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 10.8.2009 10:51

InajK kirjoitti:
mikael34 kirjoitti:
_E_Z_ kirjoitti:Tehopekasta kävin. Ihmeellistä henkilökuntaa siellä.


On ne varmaan kuitenkin parempaa, kuin kone glanssilla jotka ei puhu ollenkaan :D

Juu no kone glanssin perustajan pojanpoika sattuu olemaa kaveri ja sen kans täst just juttelin ni aika pelle touhuu tuol tehopekas kuulemma harrastetaa ku olivat kone glanssii lähettäny jonku paskan korjattavaks ku eivät ite osannee ja olivatte kuulemma viel varaosiaki siittä nyysiny :D taitaa oikee vitun huippupaikka olla


No minulla seiso mikilon siellä kone glanssilla kuukauden korjaamolla kun lähetin oli 10km ajettu tuli takasin 126km ajettuna ja kaiken lisäksi eivät olleet saaneet pyörää kuntoon :D
Nolo
Pyörä:
N/A
Paikkakunta:
Länsirannikko
Liittynyt:
1.7.2008 16:48

ViestiKirjoittanut Nolo » 10.8.2009 13:04

mikael34 kirjoitti:No minulla seiso mikilon siellä kone glanssilla kuukauden korjaamolla kun lähetin oli 10km ajettu tuli takasin 126km ajettuna ja kaiken lisäksi eivät olleet saaneet pyörää kuntoon :D

siis miten vitussa tuo on edes mahdollista?? :lol: puljun omistaja on käyttänyt sitä jossai baarireissuillaan. Saanko kysyä että mikä siitä meni ekan 10 km:n aikana rikki? :o