nikke124 kirjoitti:http://www.angelfire.com/dragon2/noz/alasivut/nsr_huolto/nsr_huolto1.html
Linkki jaettu moneen kertaan. Todettu ilmeisesti toimivaksi
Ja noi vaijerit menee eritavalla Crm ja Nsr.
Kun laittaa virrat päälle niin servon pitäis muistaakseni laskea käpälät. Kovilla kierroksilla pakoaukko aukeaa kokonaan huipputehon saamiseksi.
Kattelin netistä nii ymmärsin, että kun pistää virrat päälle niin ALAALTA nousee YLÖS, kiekkaa ALAS kovemmat kierrokset YLÖS. Näin oon sen ymmästänyt. Onko se "toinen Boksi" siellä tankin alla, mistä tulee liitin PA:n servolle niin joku RC-valven ohjainyksikkö???? ja onko niitä A1 tehosia ja TT ?? mulla se ei ainakaan vetele vaijereita, vähän nykii välillä. voisko olla rikki, vai joku kuristettu???
Myykää TT tai Tehari mulle !!
E: Nyt on Hondan vakuutukset kilpailutettu ja halvin oli Lähivakuutuksessa 357€ kokovuosi osakaskolla
Minkä hintaisia vakuutuksia teillä on ??
E2: Mikä kaasarin letkuista on tuorevoitelun ?? mikä pitää tukkia?? Mitkä on ylivuotoja?? Eikö oo 3 vaan?
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.