Booom kirjoitti:Mitään ajatuksia kenelläkään, että miksi talviunien jälkeen ei varre lähde käyntiin? Lupailee monesti, käy vähän aikaa, sitten hiipuu, ja sammuu. Kaasua ei kestä lisätä.
Villi veikkaus, vaihda tulpat
Booom kirjoitti:Mitään ajatuksia kenelläkään, että miksi talviunien jälkeen ei varre lähde käyntiin? Lupailee monesti, käy vähän aikaa, sitten hiipuu, ja sammuu. Kaasua ei kestä lisätä.
Booom kirjoitti:Mitään ajatuksia kenelläkään, että miksi talviunien jälkeen ei varre lähde käyntiin? Lupailee monesti, käy vähän aikaa, sitten hiipuu, ja sammuu. Kaasua ei kestä lisätä.
Booom kirjoitti:Mitään ajatuksia kenelläkään, että miksi talviunien jälkeen ei varre lähde käyntiin? Lupailee monesti, käy vähän aikaa, sitten hiipuu, ja sammuu. Kaasua ei kestä lisätä.
valdo_the_noob kirjoitti:Itte vuokrasin tällasen varaderon Teneriffalla kolmeksi päiväksi tyttöystävän kanssa ja ajeltiin sitten noin 600km tossa pääsiäisenä. Toimi tosi hyvin ja kulki suorilla 120kmh 2päällä, mutta ylämäissä ei jaksanut vetää kuin 2 ja 3 vaihteilla, 4 ja 5 vaihteet ilmeisesti tämmöisiä matkavaihteita. Ja sitten ketjut pitivät kamalaa kitinää, mutta ilmeisesti olivat vain kuluneet? Oli todella mukava pyörä ajella ja sai innostumaan matkapyöristä, kun ei tuo mun gepardi ole erityisen pätevä mun käytössä ku oikeestaan ajelen lähinä matkaa täällä Suomessakin. Vääntöä myös oli mukavasti, vaikutti paremmalta pyörältä kuin mitä täältä keskustelusta lukenut ihmisten omista pyöristä, näissä ilmeisesti aika paljon vaihtelua suorituskyvyssä? Itse ajamani oli viellä vanha kaasarimalli, tosin mittarissa oli noin 8000km ajettuna
Lurppis123 kirjoitti:Minkälaista "tehoputkee" suosittelette. Stormilta löytys ainaki tälläinen http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... d-vlh1vsg/. Onko kokemuksia tuosta ja voi ehdottaa muitakin putkia jotka sopivat tähän pyörään. Tekeekö esim. arrow tai leo vince tähän putkia? Mieluiten laittakaa linkkejä mistä saa noita putkia. Mörinöiden takia aion hommata putken . Kiitos etukäteen