Derbi GPR 125

-Rööbe
Liittynyt:
17.1.2010 0:19
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut -Rööbe » 27.5.2011 19:12

jjjjuho kirjoitti:Mikä lie vikana kun ei derbi kule kun n. 110-115 tasasella ja kierroksiakin huippunopeudessa vaan vähän päälle 7000? Katalysaattori on poistettu putkesta ja pakoaukonsäätimen sulakekin on laitettu (15A). Liekkö liian pieni suutin vai mikä mättää?


Tarkista pakoaukon säätimen toiminta.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut OA243 » 27.5.2011 23:27

Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää. :D
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut nadiz » 28.5.2011 15:14

Larz kirjoitti:joo mulla menny kanssa vaihdepoljin rikki, mut tein ite siihe ympärille metallista vahvikkeen ja luulis rupeevan kestämään.
miten muuten tiedätte, jotka ootte ottanu ilmanputsarista sen tötsän pois, ni miten sen saa, ku se tuntuis olevan jollakin mekanismilla kiinni, mut pyörii kuitenkin. :)

Puukkoa vähän heiluttelet niin helposti lähtee
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut nadiz » 28.5.2011 15:15

OA243 kirjoitti:Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää. :D

itellä on 250 pääsuutin ja ilmanputsarin kuri pois. Pätkiikö yhtään kovassa kiihdytyksessä vai booaileeko?
--kim--
Pyörä:
Gilera sc 125 '08
Liittynyt:
20.6.2008 19:22
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut --kim-- » 28.5.2011 15:48

Missä säädöissä öljypumpun pitäisi olla kun yvps on käytössä ja suutinta suurennettu? ja missä se on vakiona?
Larz
Liittynyt:
14.11.2010 22:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Larz » 28.5.2011 23:51

nadiz kirjoitti:
Larz kirjoitti:joo mulla menny kanssa vaihdepoljin rikki, mut tein ite siihe ympärille metallista vahvikkeen ja luulis rupeevan kestämään.
miten muuten tiedätte, jotka ootte ottanu ilmanputsarista sen tötsän pois, ni miten sen saa, ku se tuntuis olevan jollakin mekanismilla kiinni, mut pyörii kuitenkin. :)

Puukkoa vähän heiluttelet niin helposti lähtee

joo pitääki kokeilla puukon kanssa, koska nätisti se ei halunnut irrota :D
Cpi sx
Liittynyt:
19.5.2009 16:34
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Cpi sx » 29.5.2011 20:28

OA243 kirjoitti:Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää. :D


270 on hyvä :D. itellä on tt ja piperin kanssa 290
jjjjuho
Liittynyt:
24.3.2009 19:38
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut jjjjuho » 29.5.2011 20:37

minkä mallinen kaasutin GPR:ssä on ja mite iso suutin on vakiona?
miksu94
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut miksu94 » 29.5.2011 21:13

Mikuni TM 28mm, pääsuutin 210 ja tyhjäkäyntisuutin taitaa olla 17,5.
O_o
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut OA243 » 30.5.2011 16:04

nadiz kirjoitti:
OA243 kirjoitti:Pikkasen meinaa gpr käydä rikkaalla kun takapenkkikin sotkuu jo öljypisaroihin, jos tota kaasaria lähtis purkaan ja haluais nopeen operaation (eli kävisin hakemassa suuttimia valmiiks) niin minkä kokoisia suuttimia ootte TT pyörissä käyttäneet? Ja millasella seoksella ootte ajaneet? Nyt ite tullu ajeltua 1,5% seoksella. Saishan ton testaamalla selville mutta kun aina saa purkaa puoli pyörää. :D

itellä on 250 pääsuutin ja ilmanputsarin kuri pois. Pätkiikö yhtään kovassa kiihdytyksessä vai booaileeko?


Pätkii hetken kun on tullu hissuteltua mikä on tietty ihan normaalia, puskee vaan isolla kaasullakin savua jonkin verran ja tosiaan änkän päähän jää oikein näkyville sitä öljyä. Eli ei se ihan pielessä ole, muttei sen tarttis noin rikkaalla olla. Mites toi seos, ootteko millasella ajanut TT-pyörillä, vakiossahan toi on 1%.
Tuoppi5
Pyörä:
Derbi GPR 125 '07
Liittynyt:
15.5.2011 11:54
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Tuoppi5 » 31.5.2011 17:52

Osaisko joku sanoa mikä on, kun laittaa kiihdytyksessä niin paljon kaasua kun voi niin kiihtyy hyvin 8k asti ja alkaa boaamaan. Mutta jos kiihdyttää rauhallisemmin menee helposti yli 8k. Eikä pyörä kule kuin 130. O.o
miksu94
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut miksu94 » 31.5.2011 21:10

Sanoisin että käy kovastikkin laihalla, kokeileppa isommalla suuttimella.
O_o
Tuoppi5
Pyörä:
Derbi GPR 125 '07
Liittynyt:
15.5.2011 11:54
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Tuoppi5 » 31.5.2011 21:43

Minkä kokoista ehottaisit? Vakio suutin on tällä hetkellä ja sulake laitettu.
miksu94
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut miksu94 » 1.6.2011 13:06

230-240 lähtisin koittaa.
O_o
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut nadiz » 1.6.2011 23:00

Tuoppi5 kirjoitti:Minkä kokoista ehottaisit? Vakio suutin on tällä hetkellä ja sulake laitettu.

Pelkkä tulpan vaihto 9 lämpöarvoon pitäisi riittää, itellä kävi heti rikkaalla ku laitto 220 kiinni. Kaikki pyörät yksilöitä tosin joten tiiä sit siitä.