Cr3ator kirjoitti:Noniin nyt on taas pyörä läjässä. Kotarin mönkköripalat sopivat ja mitä katselin niin joitakin kotariin sopivia paloja täytyy vähän viilata että mahtuvat. Kaasarin (34 VHSB) sain hyvin kiinni lukuunottamatta pieniä ongelmia vaijerin pituudessa. Ei tarvinnut ecuakaan kääntää eri asentoon vaan mahtui hyvin ja säädötkin osuivat aika hyvin kohdilleen. Motomarketin tarjoama 3dl öljyä per pumppu ei tunnu riittävältä, täytynee lisätä lähiaikoina. Peräpää sen sijaan tuntui melko mukavalta huollon jälkeen.
Ilman ecun kääntöä mahtui hyvin? Millä helvetin lailla tukit sen kaasarin sinne? Itellä oli taistelu aikoinaan tuon homman kanssa. Kyllähän sen sinne sai ecua kääntämättä vaan oli kyllä kaasari aivan saatanan vinossa sitte Vaikuttaen tietysti kaasarin toimintaan... Ite mukamas sillon tein sille erinlaisen kiinikkeen että kaasari mahtuis, vaa hajos se kiinike pariajokerran jälkeen... Loppuenlopuksi käänsin sen ecun vittuun siitä ja laittoin siihen kannenpäälle sen vaa ja nippusiteen tukemaan sitä Hyvinpähän tuo siellä pysy ja pelas kaasarikin viimesen päälle Ja itsellä ei ollut kyllä minkään näköstä ongelmaa tuon vaijerin pituuden kanssa