Ekan kerra ku käynnistät pyörän ni piät tyhjäkäynnillä/ vähä nypytät jonkuu kymmenise minuuttia ja sammutat. Sit ku lähet ekaa kertaa ajamaa ni lämmität jonku viitise minsaa ekana ja ajaat ekat kilsat sellai ettet kiihyttele tehopiikille paljoo. Sen jälkee voi ajaakki jo iha normaalia perusajoa, jätät vaa ne yli 10k kiekat vaikka käyttämättä ja ajat vaihtelevasti. Eli vähä pienempää pesää, kiihytät vaikka 120 saakka ja rullailet kaheksaakymppii kytkimellä, eli iha vaa vaihtelevaaa ajoa. Toki normaalistikk isaa ajaa, etei tartti kokoaikaa kiihytellä ja hidastaa
Sit vaa muistat vähä jälkikäyttää ku tuut pihaa, ei heti virtoja pois. Iha vaik puol minsaaki.
Sit vaa ajat normaalisti täst eteepäi, tietenki pitää lämmitää pyöräöä enne ajoa ja ajaa ajossaki ekat kilsat nätisti, ei heti pihasta lähtiessä kiekkoja punaselle kiihytykses.
Tollee ite oon ajanu alumiinisylkkäset vehkeet sisää ja hyvi pelannu. Näitähä ei tartti ajaa tyylii 500km sisää niiku valurautasia, muistaa vaa noi lämmitykset ja jälkikäytöt ni et saa paskaks. Matka- ajo pitkää aikaa urku auki tai liia pienellä kaasunavaumalla kierroksii nähen
pintakaasulla tehopiikillä yms on paras tyyli hajottaa 2t.
E: Miksi mun takajarru vinkuu ku painaa vähäki kovempaa? Tähä mennes joka vehkeessä korjaantunu iha vaa hiomalla paloja karkeella paperilla, mut eipä tässä. Levykää ei oo kulunu tai mitää. Pitää varmaa huome hakee bräkleeniä ja kattoa jos ois rasvaa vaa levyssä.