lyhyiden vaihdon teet ainaki nii et tunget käden sinne mistä oik. pumppu menee katteide välist sinne kolosee siis:D sit otat sellasen kumisuojan siitä etuosasta pois, polttimon liitin pois, ja koitat saada molemmilla puolilla (ylä ja ala) olevat metallilankalukitukset pois, lamppu veke uus tilalle ja kaikki paikalleen, ja yhtäkään katetta ei tarvitse irrottaa. pitkiin en oo koskaa vaihtanu ni siit en tiiä ku muistaakseni oli erilainen kiinnitys?
E: ja jalkapyörä muutenjuu onnistuu mutta sillä ei saa niinkään (epä)tarkkaa kuin malossin boksilla:D koska se lisää kaikille kierrosalueille saman verran, ihankuin vakioECU:ssakin on olematon säätö: perus, -5 ja +5 yksikköä:D
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)