Oispa hieno homma jos rupeis saamaan tähänki pyörään tehoputkia ku oon niitä yrittäny netistäki ettiä monet kerrat, (toivottavasti jotai kohtuuhintasia)rs2_f kirjoitti:joo elikkä itselläni on rieju rs2 joka on minun mielestäni se ihan normaali ja tosi käytännöllinenn piikki, ja kulkemisesta sen verran että kyllä se kieri digitaalimittariinsa 125km/h mutta oikeeta varmaankin jotain 115-120km/h paikkeilla eli ei mikää ihan tuhnu vehe ja pyörällä on mukava ajaa pitkiä matkoja ,eikä perse puudu:) kaikki toimivat ihan normaalisti niin kuin pitää jarrut ovat hyvät, ohjaus hyvä, ja iskarit. ainoan miinuksen anna sille koska siinä on todella pieni kaasari ja varmaankin kuristettu:) putkessa ei ole kuristuksia missään muualla kuin äänenvaimentimessa.ja tankillisella päässyt vakiona 300km, mutta riejuun ei ole viriosia tullut vielä maahantuojalle mutta niitä saadaan jo ensivuoden puolella suomeen:) ja nyt olen tekemässä ensimmäistä varmaankin suomessa alkanut riejusta fighter projektia:) kuva galleriaan kommentoimaan vain:) ja kyselemää:)
Ei siellä mitään kuristusta ole, pakokanava vaan nyt on suht pieni. Mut ei sen niin iso tarvikkaan olla ku imu, ei sen pakoaukon ulostulon suurennuksella saavuteta oikeestaan mitäänjeebo^^ kirjoitti:mites onko siinä pytyn pakoaukossa jokin holkki vaiko onko siihen valettu joku tuke , kun eikös se ollut hiukan pieni reikä??