Honda CRM

LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut LaneKit » 13.6.2011 19:11

Kokeiles: Syylärin korkki auki, kylmänä tietenki jos haluut pitää naamas. Sitten kone tulille ja annat monoa, heti ku raaskit vaa. Itel vuoti entine kansi nassesta, ni sillo poris kivasti :D

Ei oo normaalia toi, ite ajoin 25km sellasta 120-135 vauhtia yöllä +25 lämmöillä ja kone kävi melkee kylmänä. Kaupungissa nousee enemmi, mut ei ikinä ees lämpömittarin puolvälii.

TAi oisko mahollist et trmari paskana, ettei päästäs nesteitä kiertämää ja kuumat nesteet ois kannessa ja mittari ottas siitä lämmöt? En tiiä ku ei oo ikin termari paskonu, mut kokeiles huvin vuoks ilma sitä, eli kannesta ne 2 pitempää pulttia auki.
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 13.6.2011 20:56

LaneKit kirjoitti:Kokeiles: Syylärin korkki auki, kylmänä tietenki jos haluut pitää naamas. Sitten kone tulille ja annat monoa, heti ku raaskit vaa. Itel vuoti entine kansi nassesta, ni sillo poris kivasti :D

Ei oo normaalia toi, ite ajoin 25km sellasta 120-135 vauhtia yöllä +25 lämmöillä ja kone kävi melkee kylmänä. Kaupungissa nousee enemmi, mut ei ikinä ees lämpömittarin puolvälii.

TAi oisko mahollist et trmari paskana, ettei päästäs nesteitä kiertämää ja kuumat nesteet ois kannessa ja mittari ottas siitä lämmöt? En tiiä ku ei oo ikin termari paskonu, mut kokeiles huvin vuoks ilma sitä, eli kannesta ne 2 pitempää pulttia auki.

Niin siis mitä pitäis tapahtua sitten :D ? Kannen väli pitäis alkaa vuotaan vai? Sori, meni vähän ohi. mut siis ajossa ei lämpene noin paljoa, vaan pelkästään kun on kauan tyhjäkäynnillä.
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 13.6.2011 22:56

Älä ny perkele noin tee. Täs ei ole edes flektiä, vain ja ainoastaan ajoviima jäähdyttää. Kauan jurnuutat tyhjäkäynnillä, niin on iha turha miettiä et hupsista kun keittää :nörtti:
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
Naked
Pyörä:
VAG
Paikkakunta:
Pohjois-Pohjanmaa
Liittynyt:
12.1.2008 14:12
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Naked » 13.6.2011 23:00

Ja kerrankun keittää niin kannentiiviste voi olla entistä kamaa.
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 14.6.2011 12:22

Joo sillä mää sitä kysyinkin, että pitäiskö ton jäähdytyksen riittää ilman viilentävää ajoviimaa.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut LaneKit » 14.6.2011 15:00

Ai kone käy ylikuumana ku käy 5 min tyhjäkäyntii ja hajoo vaik kaikki oiski kunnos, kumma ku kävin syömässä ja jätin nassen tyhjäkäynnille 10min, vielä oli melkee kylmä. Jokasel mopol sama juttu.

Nii siis tollei ku teet niiku neuvon ni pitäs syylarissa porista niiku poreammeessa jos kannetiiviste vuotaa. Ja ei todellakaa riko konetta jos käyttää minuutin tyhjäkäynnil, näpäyttää kaasul kiekat vaik 8k ja tyhjäkäynnille takas :roll:

Ja kaveri burnas nassel varmaa päälle minuutin, sit viel vähä monoo ja lähti ajamaa, kuumana se kävi mut ei keittäny lähellekkää.
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 14.6.2011 22:00

Noniin eli nyt crm vajosi koomaan. Rälläsin sillä hiekkamontulla, (ei kuumentunut liikaa) ja sitten yhtäkkiä sammui. Hetken tarkastelun jälkeen huomasin tulpan olevan puoliksi kiertynyt ulos (hirveästä tärinästä johtuen). Noh, kiristin sen paikalleen ja poljin. Ei elonmerkkejä. Sitten työnnetiin monta kertaa kahden kaverin kanssa. Tulos: Meinas lähteä käyntiin pari kertaa muttei lähtenyt, ja putkessa paukahteli todella lujaa.
Huomenna ostan uuden tulpan ja sitten tesmin, mut silti, tietääkö kukaan mikä siinä vois olla?
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut peeekes » 15.6.2011 1:57

xtrem3 kirjoitti:Noniin eli nyt crm vajosi koomaan. Rälläsin sillä hiekkamontulla, (ei kuumentunut liikaa) ja sitten yhtäkkiä sammui. Hetken tarkastelun jälkeen huomasin tulpan olevan puoliksi kiertynyt ulos (hirveästä tärinästä johtuen). Noh, kiristin sen paikalleen ja poljin. Ei elonmerkkejä. Sitten työnnetiin monta kertaa kahden kaverin kanssa. Tulos: Meinas lähteä käyntiin pari kertaa muttei lähtenyt, ja putkessa paukahteli todella lujaa.
Huomenna ostan uuden tulpan ja sitten tesmin, mut silti, tietääkö kukaan mikä siinä vois olla?

Kyllä kuulostas siltä että kokonaa tulupan syytä :D Meinaaku itel kerran ei meinannu cermi lähteä käyntiin aikani polojin yritti pari kertaa ja välillä paukahti. Vaihoin tulupan ja vika korjaantu :D
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 15.6.2011 16:47

Tulpan vaihdoin. Lähti vaivalloisesti käyntiin kahden motoristin työntämänä. Veto aivan kateissa ja todella vähän puristuksia. Kyllä nyt taitaa yläpää remontti olla edessä :(
Ties kuinka kauan edellinen omistaja on ajanut tolla männällä.... noh 122,5e koko setti mc-scatterilta (proxin mäntäsarja, neulalaakeri ja yläpään tiivisteet).

P.S käyhän nsr tiiviste, mäntä ja neulalaakeri cermiin?
IIPPA22
Pyörä:
Honda crm
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
5.9.2010 15:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut IIPPA22 » 15.6.2011 18:55

Voiko ton vaihdeakselin stefan vaihtaa ilman suurta purkamista? Jotain vinkkiä siihen, ja sopiiko näsärin stefa?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut LaneKit » 15.6.2011 19:59

Pitäs mennä nassen stefa. Vaihto onnistuu sellai et poraat ruuvin vaik toho ja vedät irti, on tiukassa, lupaan sen :lol:

Tai pistä jotenki paskas ja ota osina, iha mite vaa. Jos ei mitenkää lähe ni kytkinkoppa irti, akseli lähtee vetämällä ja tökit jollaki pitkäl kepil ton irti.

Asennus o tosi helppoa, akseli kiinni ja sit vaa varovasti työnnät ton akselii ja loput hakkaat jollaki tylpällä esinneellä tai mieluite oikeenkokosella hylsyllä kii.

extreme: kyllä menee nassen yläkerran osat. Onko pytty kuoseissa, ettei saanu osumaa?
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 15.6.2011 22:20

LaneKit kirjoitti:Pitäs mennä nassen stefa. Vaihto onnistuu sellai et poraat ruuvin vaik toho ja vedät irti, on tiukassa, lupaan sen :lol:

Tai pistä jotenki paskas ja ota osina, iha mite vaa. Jos ei mitenkää lähe ni kytkinkoppa irti, akseli lähtee vetämällä ja tökit jollaki pitkäl kepil ton irti.

Asennus o tosi helppoa, akseli kiinni ja sit vaa varovasti työnnät ton akselii ja loput hakkaat jollaki tylpällä esinneellä tai mieluite oikeenkokosella hylsyllä kii.

extreme: kyllä menee nassen yläkerran osat. Onko pytty kuoseissa, ettei saanu osumaa?

En kyllä usko että sylkkä olis huonossa kunnossa. Ei siis ilmeisesti kyllä ole leiponut, vaan mäntä on yksinkertaisesti niin loppuun ajettu. Täysin väljä. Puristuksia saman verran kuin 2-t mopossa...

P.S kun sain vaivalloisesti työntämällä käyntiin, niin sylinterin suunnalta kuului tajuton kilkatus ja putkessa paukkui (työntämies vaiheessa siis paukkui). Vahvistaako tämä siis aavistukseni männän kuluneisuudesta?
Juke*
Pyörä:
Honda Crm/Cr 125 projekti
Liittynyt:
30.8.2009 17:53
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Juke* » 18.6.2011 15:36

Mistäs mahtaa saada takajarrupolkimee sen kiinnitystapin ku ei löy'y mistää
ja jos joltai löytyy ylimäärästä crm takajarrusatulaa ni YV:tä
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut peeekes » 18.6.2011 16:02

Käykö cr takakiekot cermiin? :lol: ei taida?
Juke*
Pyörä:
Honda Crm/Cr 125 projekti
Liittynyt:
30.8.2009 17:53
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Juke* » 19.6.2011 22:53

peeekes kirjoitti:Käykö cr takakiekot cermiin? :lol: ei taida?


ei sovi :)