Liuhuletti kirjoitti:--Ålli kirjoitti:johtunee siitä että tuli vähän kiirellä tykiteltyä ku abc 10 min päästä kiinni ja pakko saaha MegaForcea
Hhahaha voi jumalauta jonne! Joisit edes ES!!
Zimppa_ kirjoitti:Mitatkaa ny perrkele gps ne teidän gg vauhdit:D mä en usko että 12/42 väleil menee 130kmh ennenku joku mulle laittaa kuvia tai videon moisesta tempauksesta!
Andhu tulee ja ajaa mun gg 100km puolellakaasulla koko matkan etkä löysää yhtään:DD Mut rempan maksat jos tuut kokeilee ja hei, gg ei oo sit mikää dt..
Ricede, siis eikö lämä tiskissä ajamine ole tasakaasulla ajamista?
vai väännätkö sää kaasua niinku kokoajan isommalle joka ei mun tietääkseni ole mahollista
Zimppa_ kirjoitti:Mitatkaa ny perrkele gps ne teidän gg vauhdit:D mä en usko että 12/42 väleil menee 130kmh ennenku joku mulle laittaa kuvia tai videon moisesta tempauksesta!
Andhu tulee ja ajaa mun gg 100km puolellakaasulla koko matkan etkä löysää yhtään:DD Mut rempan maksat jos tuut kokeilee ja hei, gg ei oo sit mikää dt..
Ricede, siis eikö lämä tiskissä ajamine ole tasakaasulla ajamista?
vai väännätkö sää kaasua niinku kokoajan isommalle joka ei mun tietääkseni ole mahollista
Zimppa_ kirjoitti:Eikös ktmmmissä ollu esi sähköt exc ja sx? Niii siis kyllähän nää nyt kaasupohjassa ajoon on tarkotettu mut luulenpa et muutoksia on tehtävä koneeseen ennenkun kokoajan ajetaan tuppi nurin ja max rpm.
Nii ja uskaltaako Ålli kertoa et mitkä säädöt löyty kaasarista kun olit menos mmffää hakee abc?