Kaverilla leipo ku pisti sulakkeen ja oli oikea tulppa. Mäntään tuli reikä. Oli kuulemma lukenut täältä foorumilta, että ei tarvitse vaihtaa suutinta. No motarilla sit rengas lukkoon ja tsajajajaja. Laihallahan se kävi.
jjjjuho kirjoitti:sanokaapa viisaat, onko derbin suutin tommonen 6-kantti (esim tämmönen http://www.tmi-janikaasalainen.fi/suuti ... -3047.html ) vai sitten pyöree...?
Tuoppi5 kirjoitti:Sen tulpan vaihdoin jo mutta silti loppuu 133 vauhissa 9k kierroksissa bensa kesken
Jön1 kirjoitti:Onko kellään muilla ollu semmosta ongelmaa ettei saa takajarrua ilmattua? Mitä luultavammin menny pääsylinteristä tiivisteet, liekkö saatavilla pelkästään tiivisteitä, tai korjaussarjaa, halkasija siinä muistaakseni oli 9,5mm.
Ite en ainakaan löytäny googlesta sopivia..
Jan-- kirjoitti:Kaverilla leipo ku pisti sulakkeen ja oli oikea tulppa. Mäntään tuli reikä. Oli kuulemma lukenut täältä foorumilta, että ei tarvitse vaihtaa suutinta. No motarilla sit rengas lukkoon ja tsajajajaja. Laihallahan se kävi.
Veljess kirjoitti:Joo otin tossa Gepardin auki tänänpä, eihä siin menny ku 5h et sain männä irti sielt , mut heräs eräs kysymys. Kattelin tota kampiakselii ja mietein et pitäskö siellä olla tommoset kulumat? Saattaapi olla tyhmä kysymys, mut kysyvä ei tieltä eksy.
http://www.motot.net/galleria/kuva68565/