Joxx kirjoitti:En kyllä kuseta En mitään vaihdettu vaan se viimesin softapäivitys ja sitte vedättää 4 ihan loppuun sillei että kerkee vaihtaa ennen rajotinta ja vitosella sama juttu .. Ja koko vaikuttaa kanssa 173 pitkä ja painoa about 60 kg .. Mutta eipä kulje enää tuonkaan vertaa sen mitä työntämällä jaksaa työnyäää .. Motarilla pystyy pitämään matkavauhtina sen 120 ilman että oois tuppinurin . En tiedä voiko vaikuttaa että pyörä tuli ensimmäisessä erässä
leevi96 kirjoitti:Tehdäänkö näihin mitään muutoksia, esim. ruiskupäivityksiä, 1000km huollossa?
Kun tänään ajelin ensimmäistä kertaa "kovaa", 6. vaihteella meni vain n.105 km/h pystyasennossa vastatuuleen. Vai vaikuttaako vastatuuli paljonkin nopeuteen? Ja kerran n.85 vauhdissa 5. vaihteella tuntui pätkivän sytytys. Meni ohi kun vaihtoi melkein samantien vaihteen 6:lle.
Kymda kirjoitti:Mitenkäs tän duken huoltojen hinnoittelu menee? Paljonka maksaa sisäänajohuollostoa eteenpäin huollot? Valaistusta kiitos.
Onko sun duke -12 vai -11 vuosimalli?Doublejames kirjoitti:Tosiaan tuo duken kulkupuoli on hyvin paljon päivästä kiinni. Syksyllä 'kovaan' vastatuuleen 95km/h huippunopeus kun taas tänään menomatkalla 125kmh juuri ennen suoran loppua ja takaisin tullessa samalla suoralla 120kmh normaalissa ajoasennossa. Molemmat sivutuulessa. Pyörä on 2. sarjaa ja vakiopalikoilla.
Ongelmia ei ole ollut 7000km aikana. Vaihdepoljin meni kerran sijoiltaan (löystyi) ja etupumpun stefa meni takuuseen. Kulutus reippaalla ajotyylillä n.250-300km/tankki. Takarengas noilla kilsoilla kohta vaihtokunnossa.