Jupezki kirjoitti:Akii.k kirjoitti:Mikäköhän tossa mäxässä ku ei tunnu kiertävän kunnolla siellä 3-6 vaihteella? 1,2 ja 3 vaihteelle liikku iha hyvin, mutta sitte tuntuu tulevan seinä vastaan ja ei enää edes kierrä tehoalueelle saakka? Pyörä on TT, kaasarin säädöt sillei että neulan sokka toisiks alimmaisessa lovessa ja pääsuutin 130. Otin kaasarin irti ja putsailin, ei näyttäny olevan siellä mitään ihmeempiä.
Voisko olla että pakoputki ois tukossa? Itellä kävi myös mielessä että tosta pyörästä ei ole ehkä otettu kattia irti ku ei näy mitään hitsisaumoja (ite tehtyjä) paisarissa. Voiko olla että katti menny tukkoon ja siks niin nuhanen?
Voi olla aika kaukaa haettua, mut oisko semmonen mahollista, että ei saa kunnolla bensaa? Kiihytätkö aina täyziii 1-2-3 vai tekeekö se aina niin kuin kerroit? Vaikka ois ajanu rauhallisesti 1-2-3 vaihteet läpi. Itellä teki viime kesänä niin, että bensaletku oli vähän lysmyssä ja sitten aina maantiella alko yht'äkkiä booaamaan. Ekalla kerralla aattelin että: "Pärkele, leipooko tämä kiinni?"
Paljonko sisäänajossa prosentit? Ja miten prosentit ekan tankin/100 km jälkeen?
Katon ton bensaletkun huomenna. En kiihtyä aina "TÄYZIII", välillä kyllä vähän rajummin, mutta useimmiten normikaasulla.
Entinen omistaja ajanu sisään ton 1000km, en tiiä noista prosenteista.
En kyllä usko että olis tuosta bensaletkusta, ku kerran otin jo tankin irti ku säädin neulaa. Kyllä sen olis huomannu jos letku olis ollu rutussa. Katon huomenna myös raven jos sillä on joku häikkä ettei nouse kovemassa vauhdissa
Ajan esim vauhtia 80, lyön kaasun pohjaan niin tietyssä kohdassa kierroksia tuntuu tulevan seinä vastaan, alkaa tökkiä/heitellä kierrokset eikä vauhti enää nouse millään.
Vois kokeilla myös vaihtaa pääsuutinta, jos siitä olis..
Ps. Tunnetko tän pyörän entisen omistajan kun hain tämän pyörän kajaanista
?