Ez3 kirjoitti:Saako EXC:en kyytiläisen jalkatappeja, muutenkun itse tekemällä?
Saa eBaystä ja taisi joskus jollain olla myynnissä.
Eli vastaus on kyllä saa.
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
Ez3 kirjoitti:Saako EXC:en kyytiläisen jalkatappeja, muutenkun itse tekemällä?
Alexir kirjoitti:Ez3 kirjoitti:Saako EXC:en kyytiläisen jalkatappeja, muutenkun itse tekemällä?
hengga96 kirjoitti:Alexir kirjoitti:Ez3 kirjoitti:Saako EXC:en kyytiläisen jalkatappeja, muutenkun itse tekemällä?
Joo ne ebayn jalkatapit tulee kuljettajan jalkatappeihi siististi kiinni. ei kyllä löydy sivua tähä hätää.
Aplaja kirjoitti:Paljon männän vaihto ja koneremontti maksavat (siis pelkät osat)? Tarviiko konetta rempata ja mäntää vaihtaa niin usesti jos ajaa rauhallista kaupunkiajoa ja kuinka paljon tällä ajotavalla vaikutetaan tuohon remontoimis tiheyteen? Ja tuleeko muuten kalliiksi pitää ku kesässä ajaisin varmaan noin. 3000-6000km?
Aplaja kirjoitti:Paljon männän vaihto ja koneremontti maksavat (siis pelkät osat)? Tarviiko konetta rempata ja mäntää vaihtaa niin usesti jos ajaa rauhallista kaupunkiajoa ja kuinka paljon tällä ajotavalla vaikutetaan tuohon remontoimis tiheyteen? Ja tuleeko muuten kalliiksi pitää ku kesässä ajaisin varmaan noin. 3000-6000km?
hengga96 kirjoitti:Tulivaa mielee että joku ihmetteli niitä mittarilta tulevia johtoja, jotka ei käy mihkää nii sinne saa ainakin tripmaster kytkimen joka laitettas tankoo. pystyy mittarin toimintoja näppäilee suoraa tangosta.
alpinestars^ kirjoitti:hengga96 kirjoitti:Tulivaa mielee että joku ihmetteli niitä mittarilta tulevia johtoja, jotka ei käy mihkää nii sinne saa ainakin tripmaster kytkimen joka laitettas tankoo. pystyy mittarin toimintoja näppäilee suoraa tangosta.
ja mistähän kytkin ? ainakaan keitaan powerpartseissa en oo semmosta nähny ?
Aplaja kirjoitti:Onko nämä -06 ja -07 vm kotarit vielä ajokuntoisia? Tuntuu että ei mitään muuta näy myytävän ku näitä kyseisiä malleja alle 4000€ hintaan. Jos vaikka mäntä vaihettu ja koneremppa tehty tunti sitten niin senhän pitäisi pelata niin kuin uudemmatkin?