Noniin, tyhmiä kysymyksiä pukkaa
. Onko näissä uudemman mallisissa Husuissa esijännityjsen säätöä etuhaarukassa olleskaan? Mulla ei löydy siis ohjekirjaa, enkä ole löytänyt kyseistä säätöä mistään.
Toinen kysymys vielä pöljempi
. Miten ihmeessä näissä Mikuneissa säädetään neulan korkeutta? Faijan kaverin kanssa, joka on roplannut näiden vekottimien kanssa enemmän kuin tarpeeksi, mietittiin tätä varmaan tunnin verran. Kaasuvaijeri ja sen jousi menevät sinne luistiin kiinni jotenkin hassusti ja näyttää aivan kuin niitä ei saisi irti ollenkaan. Kyllähän ne sieltä lähtevät, mutta keinoa ei keksitty. Ja se vaijerihan pitää ottaa irti, jotta sokkaa päästään nostamaan/laskemaan, eikös?
Ja sitten vielä tällaisena fiilistelynä. Fmf tuli toissapäivänä postiin
. Hintaa tuli veroineen päivineen n.180€, ei paha kun Suomen hintoihin vertaa
. Asennus kohtuu helppoa, mitä nyt pientä kädettömyyttä esiintyi mm. kiinnikkeiden kanssa. Ainoa mikä vaati vähän amistelua oli änkän modaaminen kiinni. Oli vakio änärin putki liian paksu, niin ei mennyt paisarin kiinnityskohdan päälle suosiolla. Vähän piti dremeliä näyttää änärille, niin johan hujahti.
Tyytyväinen kyllä olen. Tehoalue alkaa siellä 6500 jälkeen, eli keskikierroksilla huomattavasti enemmän tehoa vrt. orkkis putki. Huipputehot aikalailla samoilla kierroksilla, siellä ~10500 paikkeilla. Helpottaa huomattavasti mutkasta lähtöä kun ei ihan niin tarkka vaihteesta. Ylikierroksilla tehoa taas hiukka vähemmän kuin orkkiksella, eli 11500-13000rpm. Tehopiikki voisi olla räväkämpi omaan makuun, mutta samapa tuo. Ulkonäkö ja äänet sitten taas ihan eri maailmasta kuin orkkis
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki