mikael34 kirjoitti:Sieltä kone glanssilta kestää sen kaasuvaijerin lähetys niin kävin ostaa tollasen 250 enskan. Kyllä lähtee muute pikkusen erilailla kun toi 125 et jos tehoa haluaa tähän nii 250 kone kiinni. Samannäkönen toi keula on mut joustaa ihan erilailla en tiiä onko sit säädetty erilailla.
Palexd kirjoitti:mikael34 kirjoitti:Sieltä kone glanssilta kestää sen kaasuvaijerin lähetys niin kävin ostaa tollasen 250 enskan. Kyllä lähtee muute pikkusen erilailla kun toi 125 et jos tehoa haluaa tähän nii 250 kone kiinni. Samannäkönen toi keula on mut joustaa ihan erilailla en tiiä onko sit säädetty erilailla.
Siis täh, et jaksanu odotella kaasuvaijeria nii päätitki repästä ja ostaa toisen pyörän Respektiä sulle! Varsinki ku ajattelee että olet ilmeisesti jo joutunu aika lailla taistelemaan tuon 125cc Mikiloninkin kanssa..
J00nas kirjoitti:_E_Z_ kirjoitti:Katsotaan että millainen yksilö sieltä tulee. Onneksi olen metallilinjalla, niin voi tehdä melko pitkälle itse töitä rungon kanssa, jos rupeaa lahoamaan.
onnee vaan valinnalles
samuli91 kirjoitti:J00nas kirjoitti:_E_Z_ kirjoitti:Katsotaan että millainen yksilö sieltä tulee. Onneksi olen metallilinjalla, niin voi tehdä melko pitkälle itse töitä rungon kanssa, jos rupeaa lahoamaan.
onnee vaan valinnalles
Onko tuossa sitten mitään järkeä hankkia UUTTA pyörää kun voit odottaa että runkokin saattaa levitä?!
Kun ajattelee nyt millasia pyöriä nykyäänkin tolla +2000eurolla voi saada...