Hieno Beta Peltisorsalla
Nestekytkin olisi ihan jees, saa paremman ja kevyemmän tuntuman. Isompiin pyöriin porukat on laittaneet pitbiken nestekytkimiä, toisilla on toiminut ja toisilla ei. Maguralta löytyy asiallisia nestekytkimiä mutta niiden hintalappu keikkuu 300€ kieppeillä kun pitbiken nestekytkimet liikkuu 50-150€ haarukassa.
Takapään korotuksesta. Takana iskari on oikeinpäin, en ole vielä nähnyt pyörää missä runko olisi alhaalla ja varsi ylhäällä, noin päin ne on aina. Ainoa tapa on tehdä iskarin alalenkki pidemmäksi, linkuston mitoitusta ei voi helposti muuttaa, samoin yläpäähän tehtävät palikat on lähinnä mopojonnen virittelyä eikä sellaiset kuulu 100kmh kulkevaan kevariin
Jos kytkin jää pohjaan niin kytkinkahvan pultti/mutteri on liian kireällä, tai/ja vaijeri on päässyt kuivaksi. Kytkinkahvan linkku voi myös olla likaantunut joten irroita kytkinkahva, puhdista/voitele vaseliinilla ja laita kasaan. Vaijerin rasvaus jollain laadukkaalla rasvalla, mä käytän PRF Teflon rasvaa vaijereissa ja apuvälineenä Biltemasta ostettu rasvari:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... ite-82218/