Noita Dep pörinöitä odotellaan vielä videolle..
Nyt näillä talvikeleillä on huomattu toteen tuo pakkas raja( -20C) on ihan järkevä, jollei joka ilta akku ole laturissa..
Kyllä rieppa vakioasetuksilla toimii erinomaisesti ja lähtee käyntiin täydellä akulla vielä -30 asteesta. Ja talvikeleillä huomaa kaikkea hauskaa, kuten sen että huiput on noussut sinne 110 paremmalle puolelle täysin vakiolla.
Ja vielä tosta talvella käynnistämisestä, että melko haasteellista työntää 8h yli 20 pakkasessa ollutta moottoria käyntiin.. Juuri ja juuri saattaa käynnistyä isoimmilla 5-6 vaihteilla alamäkeen, kun muuten rengas luistaa niin armottomasti, jos on pienempi vaihde päällä. Olisiko jollakulla vinkkiä käyntiin työntämisen helpottamiseksi (kytkimellä luistattelua? tms.)? Tämä on tietenkin vain varakeino, mutta jos akku olisi koulun pihalla täysin tyhjä, ettei tarvitsisi työnnnellä kotiin..
(kuten bensan loppuessa -25 asteen pakkasessa, ei tainnut ottaa päähän
)
Ja ketkäs muut ajelee kesät talvet, eli on nastat alla ja päristelee nyt talven hauskimpia ajokuukausia?