Honda NSR 125

aa2
Liittynyt:
2.3.2012 19:58
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut aa2 » 15.7.2012 20:06

Eli olis nasseen suunnitteilla 190cc pytty http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=7740 mitä mun tarkalleen ottaen pitäs tehä alakerralle ku ei kai oikeen taida kestää. Ja sit ihan yleisesti mielipiteitä tosta pytystä.
satakaksfemma
Liittynyt:
12.4.2012 22:32
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut satakaksfemma » 15.7.2012 20:24

Olen jostai saanu päähäni, että normi puristuspaine on 8-11 baaria, ja oma on se 8. Pyörä ei kulje aivan niinkuin pitäisi ja 11 tuhanteen kierrokseen pääseminen ajossa tuottaa vaikeuksia, eikä onnistu suuremilla vaihteilla ollenkaan. Uuden pytyn paikka? :itku: Mäntä vaihdettu aivan äskettäin konerempan yhteydessä.
^Nice^
Pyörä:
Honda NsR 125 -03
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
13.2.2011 17:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut ^Nice^ » 16.7.2012 11:18

No itte ainaki laakeroisin vaihtaisin stefat jos ei ole rempattu vähään aikaan, en tiiä kestääkö kiertokanki sitä pyttyä mutta uskoisin ainaki että kestää
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 16.7.2012 12:05

Ja ite unohtasi ton 190cc:n iha kokonaa. Toi Athenan pata ei oo mikää laadukkain ja osien saatavuuski vähä nii ja näi. Malossissa on paremmat tiivisteetkin.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 16.7.2012 12:26

Onko satakaksfemmalla oikean kokoinen mäntä laitettu rempassa sisään? Oothan ainakin kattonu pakoaukonsäätimen että nousee kunnolla ylös?

Ja tossa Athenan pytyssähän ei oo paikkaa pakoaukonsäätimelle. Malossi taitaa olla kaikinpuolin parempi hankinta.
aa2
Liittynyt:
2.3.2012 19:58
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut aa2 » 16.7.2012 16:47

ok selvens paljo :) eli en taida 190cc ostaa
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut The Eki » 17.7.2012 14:06

Aattekin muuttaa tuon oman näsärin 11kwksi. Eli konttorilla kävin kysymässä että onko mahollista muuttaa rekisteriotteeseen 9kwn tilalle 11kw ja se sano että voi maahantuojan ehdoilla muuttaa. Eli mitä siis pitää tehdä jos maahantuojan ehdoilla voi muuttaa?? vai ajelenko tt kevarilla? niin ja sittee semmonen kysymys että voinko viedä ton huoletta katsastuksee ttnä? siis opetusajoneuvoksi olisin rekisteröimässä.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 17.7.2012 14:10

Kerrohan nytte iha suoraa että mitä hyödyt tosta että muutat ton 9kw-->11kw, huonoin idea pitkään aikaan :lol: Hirvee vaiva iha turhan tähden.

Tolla ei oo mitään tekemistä sen kaa onko pyöräsi tt vai vakio, kohan tuo luku on alle 11kw ja pyöräsi rekisteröity kevariksi. Käsittääkseni vakuutuksetki nousis jos nostasit noi kw:t ylös.

Ja pariki kaveria vieny tt- pyörän tonne katastuksee opetusajoneuvoks, ränkkäs vaa valoja ja katto et kaikki pelaa, en sit tiiä mikä siel päi on käytäntö.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 17.7.2012 18:55

Eikä tosta huolta oo vaikka ajelet täystehosella a1-papereilla, sikoja ei kiinnosta muutakuin ne kromiputkella varustetut smotopyörät :D Ellet nyt satu vetäsemään tutkaan sataaviittäkymppiä.
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 17.7.2012 19:49

Ajoin pois motarilta ja pysähdyin tankkaamaan. Huomasin että pyörän äänet koventuneet paljon, jostain syystä. Aluksi luulin että korvat vaan soi motarin jälkeen, mutta on ne kovemmat. 6k kierrosten jälkeen ääni on melkein normaalin kovunen.
Uusi tiiviste pytyn ja putken väliin? Vai voiko johtua jostain muusta, kovempi ääni kuitenkin tulee siitä tankin alapuolelta?

E: ja varmaan orkkis tiiviste kannattaa ostaa. Mistä edullisesti ja pienillä postikuluilla?
Ja kannattaako tolla nyt ajaa? Töihinkin olis päästävä...
Viimeksi muokannut Mikki_32 päivämäärä 17.7.2012 20:12, muokattu yhteensä 1 kerran
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 17.7.2012 20:11

Ei oo vakioputkessa pytyn ja putke välissä mitään tiivistettä. Tehareista en sano mitää. Kiristä niitä pultteja jos löysät.

Ilmanputsarista jos lähtis kans irti tai koko paska torvinee irti ni äänet kasvas kyl, mut ei se sun pyörä toimiskaa.
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 17.7.2012 20:40

Iso kiitos jälleen LaneKit:iile neuvoista. Olihan siellä toinen pultti puoliksi irti. Kiristin ja äänet taas normaalit :). Pikku "vikoja" tuntuu tulevan, mutta oppiihan tuntemaan tekniikan ja oman pyöränsä :D
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut LaneKit » 17.7.2012 20:58

Juu eip mittää :)

Itekki oppinu paljo uutta ja mukavaa tän pyörän kanssa, kyl se sit palkitseeki oikee urakalla :) Harmi et pari viikkoa ni laitan myyntiin, niin paljon yhessä koettu, ihan miehekkäällä heterotavalla.

Onko muute kenelläkää käyny samaa ku itelle jo kolme kertaa täs 2 vuode sisää, eli toi jousi mikä pitää jalkaa ylhäällä tippuu 10 metriä lähön jälkee ja pyörä sammuu :lol: Tänää kävi taas ja joutu satees kaidetta vaste ropaa.
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 17.7.2012 21:47

LaneKit kirjoitti:Ei oo vakioputkessa pytyn ja putke välissä mitään tiivistettä.


Kyllä mulla vaan on semmonen metallinen rinkula siellä välissä. Samantapainen kuin PV:ssä. Vai onko se edes tiiviste?

Lukeeko teilläkin uusissa näsäreissä koneen tunnistelaatassa JC20? Vai onko mulla vanhemmasta näsäristä otettu kone?
detsoni06
Pyörä:
Honda Nsr
Liittynyt:
3.8.2011 17:37
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut detsoni06 » 18.7.2012 17:33

Tietäskö kukaan mistä saisi honda nsr etukatteita uusia? löytyskö semmosta nettikauppa? jos jollain olisi ylimääräsiä etukatteita niin voi tarjota!