Apikka oli käynnissä tänään hetken. Kierrokset leiju 5000rpm, ja sit suuttimen vaihdolla ja neulansäädöllä leijuminen siirty vaan ylemmäks. Säätämällä ei saatu mitään tuntoa siihen, kaasu hirtti yms alkuvaikeuksia.
Kipinän hävittyä tuli tulppa otettua pois, niin huomasin jäähdytysnesteiden nousevan tulpanreiästä pois
Eli se o-rengas oli väärän kokoinen, ja alkuperäinenhän tuli heitettyä menemään..
Ja mitä, johtuko tuosta jäähytysnesteestä se että 'rajoitti' tuonne 7,500rpm tuntumaa eikä kiertäny yhtää. Vai mistä vaiheesta tuon solenoidin pitäs vetää se laippa yläasentoon, kun on tuon ecun kautta. Kun eihän näissä sitä ohjainboksia tarvitse?..
VAI rajoittaako se kaasuasennon tunnistin jotenki?..
Vireinä siis 34kaasari,vhm,boyesen läpät,ecuporattu,rave1 ja giannelli