Sillon, kun tankoa kääntäessä tuntuu sellasia "pykäliä".
E: ja oliskos jollain ideoita vielä tohon keskikierrosten tehokuoppaan? Ei tunnu pa-säätimen ruuvaaminen auttavan, eikä oikeen kaasarin säätökään(kokeiltu ps 400-430 ja neulaa eri asennoissa, sekä paria eri tk suutinta).... Pistää vituttamaan, kun ei vähän ennen piikkiä ole oikeen mitään eloa(13-42 väleillä kutosella siinä öbaut 60-90 paikkeilla, eli siinä 90 hujakoilla alkaa piikki). Osaava kaverikin sano ettei keulaa oikeen saa ylös, kun vasta piikillä
E2: ja onkos noisa vforceista oikeesti jotain hyötyä vai pelkkää rahastusta? Näissä vanhoissa, kun ei tota ole vakiona.
E3: ja tuli vielä semmonenkin mieleen, että voiskohan kulahtaneet läpät aiheuttaa tommosta? Pyörä on kuitenkin 11v vanha, eikä ole tietoa onko niiät koskaan vaihettu. Täytyy varmaan nekin tarkistaa.
Viimeksi muokannut Rajis- päivämäärä 23.7.2013 1:05, muokattu yhteensä 3 kertaa
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125