Alexir kirjoitti:Kolmiovoileipä kirjoitti:Mitenkäs tästä Giannellin änkästä saa ton DB-killerin revittyä irti? :/
Arrowissa ainakin oli lukkoprikalla/jollaa vastaavalla
Kolmetoista kirjoitti:Tuolta käytetyn pyörän arvo -topicista ei kukaan vastannu niin kysyn täältä. Paljonko kehtais laittaa WR:n hinnaksi nettimotoon? Muistaakseni noin 17,5tkm ajettu, Arrowin änkkä, 3tkm vanha ketju-rataspaketti ja 4tkm vanha takarengas. Kuvia löytyy galleriasta. 3700 pyysin siitä viimesyksynä (reilulla tinkivaralla siis) ja jotain Husseja tarjottiin vaihdossa.
No1 kirjoitti:Kyllä gianellissa on lukkoprikka, katos ny lampun kaa sinne putkeen.. Se on vaan yllättävän iso niin ei heti tahdo löytyä
-MankiBomber- kirjoitti:Ja onko mitää järkeä rupee säätämään ite venttiilivälyksiä jos ainoastaan mankista ennen säätänyt? ja mikä se venavälys näissä on?
-MankiBomber- kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti:Tuolta käytetyn pyörän arvo -topicista ei kukaan vastannu niin kysyn täältä. Paljonko kehtais laittaa WR:n hinnaksi nettimotoon? Muistaakseni noin 17,5tkm ajettu, Arrowin änkkä, 3tkm vanha ketju-rataspaketti ja 4tkm vanha takarengas. Kuvia löytyy galleriasta. 3700 pyysin siitä viimesyksynä (reilulla tinkivaralla siis) ja jotain Husseja tarjottiin vaihdossa.
Samoissa mennään kun muutkin eli jotain 3500e
Mutta itellä olis pari kysymystä,
että onko kukaan ostanut uutta etukatetta ja tarraa (alkuperäisiä siis) olis tarvetta meinaan nykynen halki
Ja onko mitää järkeä rupee säätämään ite venttiilivälyksiä jos ainoastaan mankista ennen säätänyt? ja mikä se venavälys näissä on?
Ja viimisenä, että kuinka moni käyny säätämässä penkissä teharille sopivaksi? vai onnistuuko jotenkin ilma powercommanderia? (tyhmä ku oon)
-MankiBomber- kirjoitti:Joo, entäs ne vakio tarrat?
http://www.race-styles.com/en/details.p ... pe=asc&nr=
Tossa taitaa olla pelkkä kate? enkusta en tajua mitään, joten joku fiksu vois kertoo?
AceFin kirjoitti:Kaverin puolesta varmistan, että meneekö Giannellin änkkä suoraan ilman modauksia Arrowin alkukäyrään?