Blade_ kirjoitti:Ei se paljoa enempään pitäskä kulkea. Ei nää enskat vieläkään oo mitää aerodynaamisia suunnittelun tuloksia joilla kuuluu ajaa kadulla 5kilsaa luisti katossa.
meinaakko et on siis väleistä vaa kii?
Blade_ kirjoitti:Ei se paljoa enempään pitäskä kulkea. Ei nää enskat vieläkään oo mitää aerodynaamisia suunnittelun tuloksia joilla kuuluu ajaa kadulla 5kilsaa luisti katossa.
juhm97 kirjoitti:Ääni vahvistuu nopeuden mukana ja kun kallistaa reilummin vasemmalle ääni kuuluu vielä kovempana, oikealle kallistaessa
Kotemi_ kirjoitti:Blade_ kirjoitti:Ei se paljoa enempään pitäskä kulkea. Ei nää enskat vieläkään oo mitää aerodynaamisia suunnittelun tuloksia joilla kuuluu ajaa kadulla 5kilsaa luisti katossa.
meinaakko et on siis väleistä vaa kii?
Blade_ kirjoitti:Kotemi_ kirjoitti:Blade_ kirjoitti:Ei se paljoa enempään pitäskä kulkea. Ei nää enskat vieläkään oo mitää aerodynaamisia suunnittelun tuloksia joilla kuuluu ajaa kadulla 5kilsaa luisti katossa.
meinaakko et on siis väleistä vaa kii?
einää oo mitään tehty huippunopeuksiin vaan metsään. Kiiihytyksessä kyllä jää kaikki kyykyt ja suurin osa autoistakin. Mutta 150 on aika maksimi ja sillonkin on semmoset aavikko välit ettei niillä kiihdy samanlailla.
torstaattori kirjoitti:http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet/ktm-moottorin-suojaus/kytkinsylinterin-suoja-50332075000