Kymco Quannon 125

samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 13.5.2009 16:49

Ittekki aatellu jos pleksin maalais. Ei vaan tiiä tulisko etupäästä liianki massiivisen näköinen. Ja sinne lamppujen alla oleviin reikiin oon tosiaan sijottanu vilkut :)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 14.5.2009 21:02

olis ketjut ja rattaat menossa vaihtoon jossain vaihees mut ei millään kehtais kuluttaa 170e ketjuihin, millähän jaolla nää oli ja kuinka pitkät ku ajattelin reginat tilata ku on 150e vaan. eteen separin 15piikkine 5e ja taakse joutuu kai kuluttaan sen täyden hinnan eli 50e jos ei löydymistään vastaavaa lättyä.

ja voisin myydä pari tuhatta kiinni olleen 16piikkisen eteen 5e plus toimitus jos jotakuta kiinnostaa.
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 15.5.2009 13:07

Onko ketjuratas paketti tosiaan noinkin kallis 8o ceebran ketjut luulis sopivan..
Miigu
Liittynyt:
22.3.2009 15:01
Kymco Quannon 125

ViestiKirjoittanut Miigu » 15.5.2009 14:19

Mistä helkutista noit 16 piikkisii eturattait saa, tai minkä pyörän eturatas ois yhteen sopiva ton kymcon rattaan kanssa? muuku cebarin ku sillä ei oo muitku 17 piikkisii
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 15.5.2009 15:09

Täällä kans ketjut vaihtoo, kiristysvaraa ei enää oo oikee paljoo :D
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 15.5.2009 21:27

alkuperäset vaan irti, motskarikauppaan mukaan ja samanlaiset tilaukseen. Ja jos haluaa säästää nii lenkkiä pois :P
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 16.5.2009 9:43

Miigu kirjoitti:Mistä helkutista noit 16 piikkisii eturattait saa, tai minkä pyörän eturatas ois yhteen sopiva ton kymcon rattaan kanssa? muuku cebarin ku sillä ei oo muitku 17 piikkisii


Hondan piikeista ainakin cbr ja clr cityfly
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 16.5.2009 10:31

ja multa tuo 16 piikkine ;) CLR cityflyn rattaat on aika huonosti saatavia kun niitä ei maahantuojallakaan ollu enää 16piikkisenä... Mutta tästä tosiaan nopeimmalle 5e ja pistän tulemaan ;)

Ja oonhan mä luetellu ne tarkatki Mascon hinnat ketjurataspaketista tonne muutama sivu taaksepäin, jos en nyt väärin muista.

E: Jep ja niinhän mä olinki

takaratas 49,30e

eturatas 35,20e

ketjut 170,03e

Siitä niin ei tarvi kaikkien etsiä :)

EE: ja tietääkös kukaan miten tähän sais asennettua lankarullat ku ei itellä oo niiden laitosta mitään kokemusta vai pitääkö olla valmiit kierteet niille?
Ride Your Heart Out!
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 16.5.2009 18:25

ntjt kirjoitti:ketjut 170,03e


miten noi ketjut noin paljo maksaa? Isompiin pyöriinki saa tyyliin noiden ketjujen hinnalla kaupan päälle rattaat ja rasvat. Aika iso satsaus kiinakuminauhojen tilalle.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 16.5.2009 19:13

sehän siinä onki että tuo hinta on alkuperäisten kettinkien.
ne on tuplavahvistetut ja jostain erikoismetallista tehdyt o-rengasketjut, näin sanoo Masco.
Mut ite kyllä kävelen lähimpään reginaa myyvään liikkeeseen ton koko setin kans ja pyydän vastaavat.
Ride Your Heart Out!
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 16.5.2009 20:05

ei se 11 kw nii paljoo piiskaa että tollasta vaatis :lol:

Mut ainaki kestää ;)
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 16.5.2009 20:21

joo kestää :D
kyllä sitä halvemmallaki selviää, reginan huippukettingit maksaa siinä satasen ja on varmasti paremmat ku nuo alkuperäset vaikka olis kuinka vahvistettua titaania tai mitä lie :D
Ride Your Heart Out!
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 18.5.2009 18:36

http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/412889/cat/44884 tuli vietettyy kolme tuntii moottorii hoidellessa : D näin btw aiheen keskelle d;
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 18.5.2009 21:55

siakku kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/412889/cat/44884 tuli vietettyy kolme tuntii moottorii hoidellessa : D näin btw aiheen keskelle d;


jaa-a oot sitte jaksannu pyynätä. :D ite hyvä jos jaksaa katteet sienellä pestä :roll:
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 18.5.2009 22:47

Joo näköjään jäähdytys rivakki puhtaana :) Ittellä viimeks noin puhtaana kun pyörän ostin. Tuntuu ettei painepesurikaan auta kun joihinkin paikkoihin oikeen pinttynyt tuo lika.

Sellanen tähän väliin et onko teillä kuinka lohkeillu tuo kymcon maalipinta? Muoveja nyt tarkotan, etten tankkia. Kun perästä lohkeillut joistain kohdista maalia, varmaan kyytiläinen hinkannu. Muutenki tuntuu olevan aika ohkainen tuo musta värikerros :P Mustalla permanentti tussilla oon paikannut niitä kohtia mistä loisti punainen muovi läpi.