Itellä oli tosiaan varjo tota Jc29-sarjaa, enkä itsekkään huomannut että koskaan olisi rajoitin siinä pätkinyt... siis millään vaihteilla. (en tietenkään tietoisesti yrittäny saaha sitä rajottimelle, mutta ns. "vahingossa"(-kaan) ei rajotin ilmottanut itsestään, vaikka luulen että välillä kierrokset kävi siellä arviolta +12000rpm... Lienee siis tosiaankin niin, että ainakaan tästä Jc29:stä ei rajotinta löydy. (Mustavin arvion kanssa olen siis samoilla linjoilla)
niin ja noista mittarihuipuista... itse ajoin muistaakseni sinne 135 paikkeille mittariin johonkin myötämäkeen, mutta jos nyt puhutaan suorasta tiestä niin kävipä kerran niin, että moottoritiellä varjo innostui laukkaamaan sinne 130kmh mittarinopeuteen myötätuulen avustamana. Oikeaa nopeutta toi lienee jotain 118-122kmh välillä (mittarit on aina yksilöitä, se täytyy muistaa nopeuksia arvioitaessa). Noh, tyynellä kelillä ne huiput liikkui siellä -120kmh+ mittarinopeutta, joka lienee melko tarkalleen 110kmh todellista vauhtia. Se nopeuksista.
Lopuksi vielä myönnettäkköön, että aavistuksenomainen ikävä varjoa on, se todella teki vaikutuksen tinkimättömällä luottettavuudellaan - että laatuvaikutelmallaan. Omani kävi käytännössä vielä kuin uusi (myytäessä pyöräni oli juuri ehtinyt ylittää 40tkm rajan, muitaakseni jtn. 40,3tkm). Tällä hetkelläkin netimotossa olis myynnissä yks 59000km ajettu varjo. (Jc29+ vielä sama väritys kun mitä mulla oli). ko. yksilö näyttäis ainakin päällisin puolin vielä ihan asialliselta piikille "hurjista" kilometreistä huolimatta. (otan oikeudekseni linkittää ilmoituksenkin tähän)
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=670006 Saattaa olla, että tuollekkaan yksilölle ei välttämättä ole vielä koneen puolelle tehty mitään. Mikäli näin on, (tämähän on siis pelkkä harmiton arvaus, itse uskoisin näin ainakin omien varjo-kokemusteni perusteella) ei voi muuta kuin hattua nostaa hondan insinööreille. Hienon myllyn (varsinkin kestävyyden suhteen) ovat suunnitelleet.
Warjo tosiaan on, (oma mielipiteeni) ehdottomasti yks "kevarimaailman" helmistä. Asianmukaisella käytöllä+huollolla miltei ikuinen kampe.
Huh. tulipa kirjotettua. Tuskin kukaan jaksoi lukea tätä mun joutavanpäivästä sanahelinää ja jaarittelua, mutta toivotan kuitenkin vielä lopuksi kaikille varjokuskeille nautinnollisia ja kokemuksellisesti rikkaita ajohetkiä! (vielä on kauniita syyspäiviä jäljellä
)